Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 21 April 2014

Permasalahan Pelajar Kedah Di Jordan Akan Di Perincikan @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah #MBMesraRakyat


Seminggu yang lalu, permasalahan yang di hadapi pelajar-pelajar Kedah berkenaan kenaikan kos pembelajaran oleh beberapa Universiti di Jordan telah mendapat perhatian Pemuda UMNO Kedah yang diketuai Dato'Shaiful Hazizy Abidin dan Pemuda UMNO Kedah telah bertindak bertemu sendiri dengan pelajar-pelajar Kedah yang berada di Jordan bagi mendengar sendiri permasalahan yang dihadapi mereka dan cuba membantu pelajar-pelajar terbabit.




Permasalah pelajar terbabit telah dibawa masuk oleh Pemuda UMNO Kedah ketika mesyuarat Badan Perhubungan UMNO Kedah yang di pengerusikan oleh YAB Dato'Seri Mukhriz Mahathir semalam, dan YAB Dato' Seri Mukhriz Mahathir dalam kenyataannya selepas mensyuarat terbabit akan memperincikan bagi mengenal pasti penyelesaian yang sesuai untuk membantu pelajar2 terbabit.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...