Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 27 Ogos 2013

Panas !!! ADUN PAS Bergelar Ostaz Kantoi Fitnah @Mukhriz Mahathir #KedahAmanMakmur


Tak sangka juga dengan SEEKOQ (Oppppsss silap panggil) , SEORANG Ostaz PAS yang pertama kali jadi ADUN di Kedah.. Harap nama saja Ostaz tapi suka pembohong dan kaki fitnah.

Hendak di jadikan cerita.. Kelmarin merupakan hari kedua sidang DUN Kedah yang bermula pada hari Ahad lalu. Untuk menjatuhkan imej Kerajaan Negeri Kedah pentadbiran BN pada mata rakyat Kedah... Puak mangkaq PAS telah mengarahkan penyokongnya dan Kakitangan Insaniah Holding Sdn Bhd (IHSB) mengadakan demo diluar perkarangan Wisma Darulaman.

Selepas demo tersebut.. Puak mangkaq PAS telah merancang mengarahkan kakitangan IHSB menyerahkan memorandum kepada Menteri Besar Kedah, YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir dengan harapan Menteri Besar Kedah enggan berjumpa dengan kakitangan IHSB untuk menerima memorandum tersebut.

Sekiranya Menteri Besar Kedah enggan berjumpa dengan Kakitangan IHSB untuk menerima memorandum.. Maka mereka akan terus memperburukan imej Menteri Besar Kedah dan parti BN di mata rakyat Kedah dengan mengatakan Menteri Besar Kedah ZALIM.

Modus operandi yang telah diaturkan mangkaq PAS tersebut tidak menjadi apabila Menteri Besar Kedah dengan sendirinya telah menerima memorandum tersebut dari kakitangan IHSB didalam wisma.

Yab Dato'Paduka Mukhriz Mahathir ketika berjuma
dengan kakitangan IHSB untuk menerima memorandom.

Selepas itu tanpa diduga pembantu kepada seorang Ostaz PAS yang baru kali pertama menjadi ADUN (ADUN Alor Mengkudu)  dan merangkap Ketua Pemuda PAS Kedah telah melakukan satu pembohongan dengan memfitnah Menteri Besar Kedah yang konon enggan berjumpa kakitangan IHSB... pembohongan itu di lakukan pembantu ADUN terbabit melalui akaun facebook rasmi kedua ADUN Alor Mengkudu berkenaan.


Setelah pembantu ADUN terbabit memuat naik cerita yang ternyata satu pembohongan.. ADUN Ostaz PAS terbabit menggunakan akaun rasmi pertamanya telah menyebarkan cerita fitnah terbabit kepada orang ramai untuk dibaca.

ADUN terbabit ingat YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir ni macam Tan Sri Azizan Razak kot yang langsung enggan berjumpa kakitangan Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang menuntut gaji yang gagal dibayar walaupun kakitangan KUIN merupakan kakitangan dibawah tanggungjawab Kerajaan Negeri.

Walaupun kakitangan IHSB bukan dibawah tanggungjawab Kerajaan Negeri Kedah. YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir tetap juga menerima memorandum dari kakitangan syarikat swasta terbabit dengan sendirinya.

ADUN PAS terbabit yang bergelar Ostaz adakah rasa tidak bersalah menyebarkan cerita fitnah yang di muat naik pembantunya melalui akaun rasmi facebook keduanya.

Ternyata setelah terbukti cerita yang di sebarkan ADUN terbabit, ADUN terbabit sememangnya tidak layak di gelar seorang Ostaz kerana sikap munafiknya.
















2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasalah, ketua depa sapa?

Tanpa Nama berkata...

Ape nak heran dgn PAS.. kaki pemuhong, dgn Allah SWT pun depa boleh juai beli, pemuhong, jani dpt jilat undi Cina DAP. PAS ni bangsa paling hina lbih dr anjing.. depa berak merata tinggai najis dlm KUIN depa pusing tuduh UMNO.. KUIN dirosakkan secara maksimum oleh rejim PAS, diperah habis pelajar dn kakitangan utk mencapai kehendak Mb dlu dan kroni2 PAS.. KUIN dlu sbuah IPT Kedah yg hebat tp sejak PAS rogol KUIN semuanya rosak...

hanya tipu daya kampus hutang Kuala Ketil utk kabur pencacai hijau depa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog