Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 10 November 2013

Tahniah @PDRMsia Kerana Berjaya Menahan Suspek Pembunuhan Kejam Pegawai Ambank


Tahniah pihak Polis kerana telah berjaya menahan pengawal keselamatan yang bertindak kejam membunuh pegawai bank (Ambank), Norazita Abu Talib, 37.

Dalam kejadian rompakan di Ambank cawangan Subang Jaya pada 23 Oktober lalu, pengawal keselamatan yang dipertanggungjawab menjaga keselamatan telah menembak dengan jarak dekat mangsa yang ketika itu sedang menyelia sebuah mesin atm.

Penahanan suspek pengawal keselamatan tersebut di Johor Baharu telah disahkan sendiri oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar melalui akaun rasmi twitternya.

Melalui akaun twitter itu juga, Ketua Polis Negara juga mengucapkan tahniah kepada Team Ops Cantas Bukit Aman kerana berjaya menahan suspek.


Diharapkan selepas ini kejadian sebegini tidak berulang kembali.  

Marilah sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Norazita Abu Talib serta arwah-arwah umat Islam yang lain semoga dirahmati oleh Allah S.W.T.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog