Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 25 Januari 2014

A Kadir Jasin Sanggup Jadi "BARUA" Hanya Kerana Dendam.


Sudah agak lama Pisau Kedah berdiam diri dari dunia blogger selepas PRU13. Walau lama berdiam diri, Pisau Kedah masih tetap mengikuti perkembangan semasa dunia politik melalui blog rakan -rakan Pisau Kedah. Antara isu yang kini agak hangat diperkatakan dan menarik perhatian Pisau Kedah adalah isu A Kadir Jasin mengkritik hebat pentadbiran Datuk Seri Najib Razak.

Apakah salah A Kadir Jasin mengkritik cara pentadbiran Datuk Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia ??

Bagi Pisau Kedah tindakkan A Kadir Jasin mengkritik hebat cara pentadbiran Datuk Seri Najib Razak itu melalui blog peribadi atau media sosial lain miliknya "TIDAK SALAH" tapi yang agak musykil bagi Pisau Kedah adalah tindakkan A Kadir Jasin menggunakan media pro Pakatan Haram untuk mencaturkan politik bagi menjatuhkan imej Kerajaan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak.

Selain menjatuhkan imej Kerajaan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak, A Kadir Jasin turut juga mempersendakan blogger-blogger pro UMNO kononnya langsung tidak membantu kemenangan BN pada PRU13 yang lalu melalui temubualnya bersama satu portal pro Pakatan Haram baru-baru ini.

Ternyata A Kadir Jasin telah mula istihar perang terhadap kalangan blogger-blogger UMNO didalam permainan politiknya yang mempunyai kepentingan peribadi.

Apa yang dapat Pisau Kedah lihat, A Kadir Jasin sanggup menjadi "BARUA" media pro Pakatan Haram didalam gerakan media pro Pakatan Haram memburuk-burukkan Kerajaan.

Apakah disebabkan A Kadir Jasin gagal memperolehi satu jawatan yang diharapkannya dari Datuk Seri Najib Razak telah menyebabkan A Kadir Jasin berdendam terhadap Datuk Seri Najib Razak.?

Sekiranya disebabkan gagal memperolehi jawatan yang diharapkan telah menyebabkan A Kadir Jasin mengkritik Kerajaan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak ianya dilihat satu tindakkan yang tak bermaruah dan tidak mempunyai keikhlasan.

Pisau Kedah juga tertanya-tanya apakah benar gerakan A Kadir Jasin ini di bayangi Tun Daim atas sebab tertentu seperti yang didedahkan Kedah Ke KL ?

Jika benar.. Tun Daim membuat satu kesilapan besar dan hanya memburukkan nama Tun Daim sendiri apabila menggunakan A Kadir Jasin sebagai orang suruhannya didalam mengkritik Kerajaan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak..

Pada sesiapa yang benar-benar hendak mengetahui tentang A Kadir Jasin boleh la layari blog RBF ONLINE





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siapa itu A. Kadir Jasin??? Tanpa kerajaan BN/UMNO tiada sesiapa kenal kamu... Jangan jadi barua... Dendam adalah sahabat syaitan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...