Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 25 April 2013

Haaa..haa.. Bertapa Bengapnya Rafizi Ramli Apabila Main Isu Saman DS Rosmah Mansor



Haa..haa.. Memang bangang gila si Rafizi Lembu apabila mainkan isu DS Rosmah Mansor mempunyai 2 saman AES yang belum dibayar ke atas kenderaan pendaftaran no plat XIASEAN 360.

Kalau benar sekali pun kenderaan XIASEAN 360 di daftar atas nama DS Rosmah Mansor apa salahnya sekiranya pihak penguatkuasa undang-undang Malaysia hendak kenakan saman sekiranya di dapati melanggar peraturan ??

Ternyata dakwaan penyokong Pakatan Haram bahawa pihak penguatkuasa undang-undang Malaysia tidak telus dalam melaksanakan tanggungjawab telah meleset sama sekali setelah mengambil tindakkan undang-undang tanpa mengira sesiapa pun.

Tapi harus di ingat agak mustahil la kalau DS Rosmah yang memandu kenderaan berkenaan dengan sendirinya walaupun seandainya kereta berkenaan di daftar atas nama DS Rosmah Mansor memandangkan beliau isteri kepada Perdana Menteri Malaysia yang tentunya di sediakan pemandu khas terlatih.

Di sebalik Rafiz membuat isu DS Rosmah Mansor mempunyai 2 saman yang belum di bayar (Saman pada Januari 2013 dan March 2013), Rafiz harus ingat bahawa dia mempunyai 9 saman yang belum di bayar atas kenderaan pendaftaran No plat WPN 9094 dari tahun 2011 sehingga la 2013.





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul sangat pepatah melayu, MENGATA DULANG PAKU SERPIH, nak kenakan orang lain diri sendiri yang lebih teruk lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog