Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 29 April 2013

Panas !!! Video Kekejaman Ustaz PAS Penyokong Kuat Calon PAS DUN Kupang Membelasah Pelajar #TukarKedah #SaveKedah



Pihak TMK terpaksa Upload kali keduanya video "Kekejaman Ustaz PAS" yang membelasah pelajarnya di Sekolah Yayasan Khairah Kampung Pisang, Kupang, Baling setelah video yang pertamanya di sabotaj untuk di remove dari You Tube.

Tindakkan sabotaj cybertrooper Pakatan Haram membuktikan mereka cuba menyelindung individu yang bertindak ganas dalam Pakatan Haram.

Saksikan video keganasan seorang Ustaz PAS yang di kenali Ustaz Man membelasah seorang pelajar di Sekolah Agama Yayasan Khairah Kampung Pisang, Kupang, Baling.




Kata orang yang beri video ni, itu baru sikit, 'tomoi' Ustaz Man ni pada pelajarnya. Ada yang lebih teruk lagi.

Bila disiasat latar belakang Ustaz Man ni, dia merupakan orang kuat Johari Abdullah, Calon PAS DUN Kupang. Johari atau lebih dikenali sebagai Cikgu Joe ni la, musuh ketat Taib Azamuddin (Bekas Ahli Parlimen Baling)

Ustaz Man ni merupakan Ahli Majlis dalam Majlis Daerah Baling yang telah dilantik oleh Kerajaan Negeri pentadbiran PAS. Kiranya selain menjadi cikgu pondok, dia ni Ahli Majlis. Tapi ahli majlis apa bertindak serupa tak waras macam tu?

Pihak TMK rasa puak Pas ni dah dihasut dengan Islam ciptaan Pas sendiri. Mereka boleh memaki hamun, memfitnah, memukul, merogol, berzina, berkhalwat, makan duit derma dan menyeleweng duit umat Islam yang lain tanpa rasa bersalah.

Malah dosa-dosa mereka boleh diampun dan disucikan oleh Nik Aziz (bertindak serupa paderi) yang boleh mengampunkan dosa umat Islam yang lain.

Nik Aziz (juga pernah menjadi tuhan) apabila mengkafirkan UMNO dan mengeluarkan kenyataan 'sembahyang orang UMNO' tidak dapat pahala. Sebab tu Pihak TMK kata, Islam yang Pas bawa ni lain dari Islam yang kita belajar.

Jika kita umat Islam yang lain patuh, ikut perintah Allah dan Rasulnya, umat Pas pula patuh pada pimpinan Pas dan Nik Aziznya. Sebab tu Islam Pas, agak lain dan unik pada kita semua.

Diatas sebab demikian, Pihak TMK rasa Islam Pas telah tersesat jauh, kita patut 'mengIslamkan' semula puak Pas ni mengikut ajaran Nabi Muhammad SAW.

Kalau tak ia akan jadi macam video kat atas tu. Pukul orang ikut suka hati!! Celaka punya puak Pas!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuhan PAS lain TUHAN kita lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog