Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 2 Julai 2013

Gila !!! Kakitangan Insaniah Holding Minta Gaji Kepada Kerajaan Negeri Kedah #HanyaDiKedah



Kelmarin dulu dengaq kata staf staf anak syarikat insaniah holding nak buat demo kononnya nak tuntut gaji tertunggak dari kerajaan negeri..

Bagi siapa yang tak tau isu KUIN dan Insaniah mesti depa kata Kerajaan Negeri Zalim sebab tak bayaq gaji..

Untuk pengetahuan semua Insaniah holding serta anak syarikat seperti Insan Medik, Insan Maya, Insan sistem, insan hospitality dan Insan Bestari sendirian berhad ditubuhkan oleh jamil hanya untuk meletakkan kroni kroninya..

Semua Syarikat dibawah Insaniah Holding ini langsung tidak membawa keuntungan kepada syarikat sebaliknya antara penyebab utama KUIN menghadapi krisis kewangan.. Anak syarikat patut berniaga dan cari duit untuk KUIN, bukan KUIN yang cari duit untuk anak syarikat..


Insaniah holding tidak menjana pendapatan sendiri seperti syarikat sendirian berhad yang lain, sebaliknya "Menyamun" wang milik KUIN sebanyak 1.4juta sebulan dari 15juta setahun peruntukkan kerajaan negeri hanya untuk membayar gaji staf Insaniah Holding Sdn Bhd.

kalau tak silap ada seramai 309 orang.. Tak ke gila namaanya.. Kerja untuk orang lain, tapi orang lain kena bayar gaji..

Gaji CEO anak anak syarikat Insaniah holding ini pula mencecah 50ribu sebulan.. Bayangkan 5 anak syarikat kecil mempunyai 5 CEO makan gaji buta..

Ini baru gaji pokok yang tidak termasuk elaun-elaun lain dan gaji pensyarah yang berkerja di bawah Insaniah Holding.

Apa guna kakitangan anak syarikat Insaniah Holding berdemo nak tuntut gaji tertunggak dari kerajaan sedangkan anak syarikat Insaniah Holding tak ada kaitan dengan Kerajaan Negeri ..Suruhlah Ust Azizan bayar gaji sebab dia masih lagi pengerusi Insaniah Holding..

Mudah betul Pas nak menkayakan kroni kroni.. Buka syarikat SDN BHD yang tak jana pendapatan. Lepastu ambil pekerja ikut suka hati, Tiap Tiap bulan hantar claim suruh kerajaan bayar gaji.. Banyak cantik muka hangpa..

Sebab tu lepas BN ambil alih kerajaan, Jamil selaku rektor KUIN dah berambus sebab dia tahu segala tembelangnya akan dibongkarkan .. Itu baru sikit.. Dengaq kata ada beribu lagi kerja jahat yang Jamil buat akan didedahkan..

Medan Tempur

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masyallah.!!!...ini kerja PAS yg kononnya parti Islamik.!?!

Mat13 berkata...

Kalau betul ada penyelewengan dakwa aje dimahkamah.....jangan biarkan kerbau2 ni terlepas.Lepas tu siarkan kepada awam tentang ini biar rakyat tahu.

pak muliadi berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...