Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 3 Julai 2013

Hot !!! Gadis Di Jadikan Habuan MUTAAH Puak Pengikut Khalid Syiah



Gambar ini Pisau Kedah ambil dari blog sahabat Pisau Kedah, si Keris 7 Lok.. Menurut beliau, wanita dalam gambar di atas ini merupakan seorang gadis Melayu yang menyamar sebagai anak cina dalam Facebook dengan menggunakan nama Wong Mei Chew.

Gambar budak jantan yang sebelah gadis Melayu tu merupakan penyokong kuat Khalid Syiah di dalam puak KAMI yang songsang.

Dalam posting FB yang di muat naik budak jantan itu, dia mengatakan yang automatik dia telah BERMUTAAH dengan gadis terbabit setelah gadis terbabit menyertai puak KAMI yang songsang itu.

Gila sungguh puak penyokong Khalid Syiah ni bila bermutaah ikut suka hati depa saja.. Patut la pun depa ni jadi penyokong kuat Khalid Syiah.. Rupanya apabila menjadi pengikut Khalid Syiah, depa boleh bermutaah ikut suka hati serta nafsu..

Kalau nak di ikutkan apabila bermutaah ni .. creet. creet lepas tu tinggal la... Itu lah amalan yang di bolehkan dalam fahaman Syiah kepada pengikutnya.

Rosak sungguh anak muda pro Pakatan Haram ni..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...