Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 11 Jun 2014

Apakah Tujuan @MukhrizMahathir Membawa Rombongan Ke Johor ? #JalinanKedah #KedahKeJohor #HanyaDiKedah


Ramai juga yang bertanya pada Pisau Kedah apakah tujuan YAB Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir, Menteri Besar Kedah membawa ramai rombongan ke Johor setelah baru-baru ini membawa rombongan ke Negeri Melaka.

Bagi yang nak tahu apakah tujuan YAB Dato'Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir membawa begitu ramai rombongan ke Johor, anda boleh mendengar sendiri penjelasan YAB Menteri Besar Kedah dalam video di bawah ini.


Bagi Pisau Kedah, YAB Dato'Seri Mukhriz Tun Mahathir merupakan seorang Menteri Besar yang sentiasa berusaha dan memegang amanah yang dipertanggungjawabkan rakyat Kedah untuk memajukan Negeri Kedah.

Dalam tahun 2013, Kerajaan Negeri Kedah yang ditadbir Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional selepas PRU13, Kerajaan Negeri dapat menarik pelaburan sejumlah RM 2.5 Bilion dalam tempoh setahun. Namun hasil kerja keras YAB MB Kedah dan pentadbirannya, YAB MB Kedah dalam suku tahun pertama 2014, YAB MB sudah mampu membawa masuk sejumlah RM 4 Bilion pelaburan ke Kedah dan menjadi negeri ke 2 (Selepas Sarawak) yang menerima pelaburan yang paling banyak di Malaysia. 

Dari maklumat yang diperolehi, Negeri Kedah bakal menerima pelaburan lebih dari berbelas bilion ringgit dalam tahun 2014. Ianya satu usaha YAB MB Kedah dan pentadbiran yang boleh dibanggakan rakyat negeri Kedah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...