Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 2 Jun 2014

Hot !!! Kekalahan Dyana Sofya Di #PRKTelukIntan Sebenarnya Berpunca Dari Sikap Suka Menipu & Kebodohan Ibunya

Opps tersilap letak gambar..


Disebabkan tidak boleh menerima hakikat bahawa anaknya, Dyana Sofya di boikot pengundi Cina di Teluk Intan, Yammy Samat mendakwa kononnya dalam isu sebaran gambar Dyana Sofya minum arak dan merokok, anaknya menjadi mangsa fitnah dan Yammy Samat seolah olah menunding jari kepada Barisan Nasional kononnya fitnah tersebut di lakukan oleh Barisan Nasional.


Pisau Kedah agak pelik dalam isu sebaran gambar Dyana Sofya kononnya minum arak dan merokok kerana gambar tersebut mula-mula di bawa keluar oleh cybertrooper PR dan bukannya cybertrooper BN. Tak logik la kalau gambar yang di edit oleh Cybertrooper BN tapi ianya dikeluarkan Cybertrooper PR.

Pisau Kedah memantau kebanyakan isu yang dikeluarkan Cybertrooper BN dari awal pengumuman calon PRK Teluk Intan sehingga selesai proses pengundian. Tak ada pun cybertrooper BN membawa keluar gambar yang diedit tersebut, malahan semasa Cybertrooper PR sendiri mainkan gambar terbabit, tak ada pun bukti print screen yang dikeluarkan Cybertrooper PR kononnya dikeluarkan oleh Cybertrooper BN. 

Untuk pengetahuan semua. Gambar yang diedit ini disebarkan oleh puak cybertrooper PR dan akan membuat tuduhan kononnya dikeluarkan Cybertrooper BN adalah bertujuan untuk membuat serangan PROPAGANDA kepada BN di saat akhir. PROPAGANDA yang dilakukan adalah untuk meraih undi simpati dari pengundi Teluk Intan terhadap Dyana Sofya yang kononnya menjadi mangsa fitnah Cybertrooper BN. Sebagai buktinya Cybertrooper PR akan membawa keluar gambar asal sebelum di edit.

Berkenaan punca kekalahan Dyana Sofya, Yammy Samat sebenarnya perlu terima hakikat bahawa penolakan Dyana Sofya di Teluk Intan adalah disebabkan sikap Dyana Sofya suka membuat penipuan kepada umum. 

Tak mungkin mana-mana bangsa pun dalam Malaysia atau dunia akan memilih wakil rakyat mereka di kalangan orang yang suka menipu.

Dalam isu status seorang Peguam, Dyana Sofya jelas melakukan penipuan apabila memberi jawapan yang berbelit-belit sehinggakan Lim Kit Siang dan pemimpin DAP yang lain terpaksa mengawasi setiap soalan yang diberikan wartawan sebelum Dyana Sofya memberi kenyataan.


Dalam isu status ibu Dyana Sofya seorang ahli PERKASA. Dyana Sofya telah membuat penafian dan kenyataan yang putar belit bahawa ibunya seorang ahli PERKASA, Dyana Sofya memaklum ibunya hanyalah berkawan dengan pertubuhan terbabit.


Akhirnya penipuan terbabit sendiri terkantoi apabila ibunya Yammy Samat mengakui bahawa dirinya masih lagi seorang ahli PERKASA.


Bagi membuktikan lagi bahawa Dyana Sofya menipu dalam isu ibunya seorang ahli PERKASA, Ibunya sendiri yang kantoikan Dyana Sofya sendiri apabila membuat kenyataan bahawa dirinya telah keluar dari menjadi ahli PERKASA sebelum beberapa hari proses pengundian di PRK Teluk Intan berlaku.


Bagi Pisau Kedah, kaum Cina memboikot Dyana Sofya disebabkan penipuan dan bukannya disebabkan status ibunya sebagai ahli PERKASA. Siapa-siapa pun dari ahli parti mana-mana pun tidak mahu memilih wakil rakyat yang jelas seorang penipu.






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sokong dgn pndapat admin. Mana mungkin org umno menyimpan gambar yamseng ahli² dapigs,. Sudan tentu semua ini kerja tentera kelentit merah dapigs.

Tanpa Nama berkata...

curry shoes
golden goose sneakers
yeezy 700
off white
stephen curry shoes
golden goose mid star
jordans shoes
jordan shoes
bape clothing
off white t shirt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...