Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 6 Jun 2013

Hot !!! Demi #BlackOut505 @anwaribrahim Akan Protes Majlis Angkat Sumpah MP ??



Beberapa minggu lagi wakil rakyat yang memenangi kerusi parlimen pada PRU13 yang lalu dari BN dan Pakatan Haram akan mengangkat sumpah sebagai ahli Dewan Undangan Rakyat /Ahli Parlimen di Parlimen. Ini bermakna sesiapa yang mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen nanti ianya bermakna keputusan PRU 13 sudah di iktiraf selepas mengangkat sumpah.

Persoalan Pisau Kedah.. Apakah Anwar Ibrahim yang memenangi kerusi Parlimen Pematang Pauh dan beberapa lagi pemimpin Pakatan Haram yang memenangi kerusi Parlimen di tempat yang di tandingi tidak mengiktiraf keputusan PRU13 yang lalu akan mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen ?

Jika benar seperti Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin Pakatan Haram dakwa bahawa keputusan PRU13 yang lalu tidak telus.. Maka tidak wajar la bagi Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Haram yang memenangi kerusi Parlimen pada PRU13 yang lalu menghadirkan diri ke Majlis berkenaan untuk menunjukkan tanda protes.

Sekiranya Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Haram yang tidak mengiktiraf keputusan PRU13 yang lalu tetap mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen nanti, maka tindakan Anwar Ibrahim dan pemimpin-pemimpin Pakatan Haram mengadakan himpunan Black Out 505 di seluruh negeri bagi memprotes keputusan PRU13 yang lalu hanya sia-sia sahaja. Penyokong Pakatan Haram patut mempertikai sekiranya pemimpin mereka yang tidak mengiktiraf keputusan PRU13 mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen.

Mari kita lihat apa yang akan terjadi nanti... Apakah Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Haram yang tidak mengiktiraf keputusan PRU13 akan mengangkat sumpah atau tidak sebagai Ahli Parlimen ?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog