Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 11 November 2013

Hot !!! PAS Kini Kembali Menjilat Karpal Singh Setelah Media Di Persalahkan


"PAS pasti akan tetap menjilat DAP walau sebesar mana sekali pun kesalahan yang dilakukan DAP" .. Itu hakikat sebenar yang semua patut tahu.

Dalam isu kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang mengesa parti atau pertubuhan berasaskan agama atau kaum dibatalkan pendaftarannya, PAS yang sebelum ini menunjukkan kemarahan terhadap kenyataan Karpal Singh telah berubah sama sekali sepertimana yang diramalkan Pisau Kedah sebelum ini.

PAS melalui Naib Presidennya, Mahfuz Omar dalam kenyataan akhbar hari ini dengan bangganya telah mengucapkan ribuan terima kasih dengan penjelasan yang telah diputar belit oleh Karpal Singh bagi menjernihkan keadaan.


Dalam penjelasan yang diberi oleh Karpal Singh beberapa hari yang lalu. Karpal Singh dengan sendirinya enggan meminta maaf terhadap PAS kononnya kenyataan tersebut telah di putar belit oleh media bagi memecah belahkan Pakatan Haram.

Benarkah media memutar belit kenyataannya atau Karpal Singh sendiri yang memutar belit memberi penjelasan kepada PAS ?

Sekiranya media yang dituduh memutar belit.. Mengapa portal yang jelas pro kepada Pakatan Haram, Malaysiakini turut juga memuat naik cerita yang sama seperti media-media lain ?.

Apakah Malaysiakini juga turut sama memutar belit kenyataan dari Karpal Singh bagi memecah belahkan Pakatan Haram ?

Sekiranya media yang membawa keluar kenyataan Karpal Singh tersebut merupakan media pro kepada BN mungkin Karpal Singh boleh menyatakan ianya di putar belit.. Tapi hakikatnya, Malaysiakini sendiri juga membawa keluar kenyataannya tersebut.

Rasanya macam tak logik la pulak Malaysiakini yang terbukti selama ini pro kepada Pakatan Haram turut sama memutar belit kenyataan yang diberikan Karpal Singh untuk tujuan memecah belahkan Pakatan Haram.

Dengan alasan kenyataan yang diputar belit media.. Kepimpinan PAS yang sebelum ini begitu marah terhadap Karpal Singh telah menggunakan alasan yang sama diberikan Karpal Singh untuk kembali berterusan menjilat segala kekotoran DAP dan meredakan kemarahan penyokong akar umbi PAS.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas 'Parti Pakar Putar Belit Tegar'..
memualkan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog