Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 14 November 2013

Pendedahan Panas !!! Ajaran Syiah Di Malaysia Merupakan Adalah Agenda Yahudi


KUALA LUMPUR – Syiah yang kini dipercayai mempunyai sekitar 300,000 pengikut di negara ini dipercayai didalangi oleh Yahudi yang mempunyai agenda berterusan untuk memecahbelahkan umat Islam di seluruh dunia.

Pengerusi Akidah, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (Mains), Datuk Syeikh Muhammad Fuad Kamaludin berkata, Malaysia antara negara yang menjadi sasaran gerakan itu sejak 40 tahun lalu.

Katanya, rancangan itu bagaimanapun gagal kerana keberkesanan kepemimpinan negara melaksanakan pentadbiran berlandaskan prinsip keharmonian sejagat.

“40 tahun lalu, ada pengikut Syiah datang berhujah di maktab perguruan Islam dan memberi buku kepada mahasiswa bertujuan untuk mengembangkan fahaman mereka tetapi tidak berjaya. ALLAH masih selamatkan negara kita,” katanya pada Seminar

Kefahaman Islam yang bertajuk ‘Fenomena Syiah - Mencari Kesimpulan antara Benar atau Salah’ di Dewan Serbaguna, Masjid Wilayah Persekutuan di sini, kelmarin.

Syeikh Muhammad Fuad berkata, negara yang ‘dijangkiti’ ajaran Syiah tidak akan aman sampai bila-bila.

“Keselamatan umat Islam hari ini terancam," katanya.

Menurut beliau, sebuah buku bertajuk ‘Doktrin Syiah Imamiah’ telah diterbitkan hasil daripada penyelidikan yang dilakukan terhadap kitab-kitab Syiah Imamiah bagi memaparkan penyelewengan fahaman itu.

“Masih banyak doktrin Syiah Imamiah yang menyalahi agama Islam yang akan dipaparkan termasuk permasalahan dengan Bada’, Raj’ah, Tajsim, Khumus, persamaan Syiah Imamiah dengan Yahudi dan Nasrani.

“Kebanyakan hadis yang terdapat dalam kitab Syiah adalah hadis rekaan mereka sendiri bagi mengaburi mata umat Islam di mana mereka mengeksploitasi nama-nama imam dan pemuka keluarga Nabi Muhammad SAW serta berselindung di sebalik nama tersebut bagi menutup kejelikan yang mereka lakukan.

“Antaranya, mereka mengeksploitasi permasalahan mut’ah demi kepentingan dan keuntungan mereka sendiri,” katanya. -Sinar Harian

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog