Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 12 November 2013

Pedih !!! Seorang Pemimpin Politik Kena "SMASH" Dengan Ustaz Kazim Elias


Pehh.. Pedih sungguh status Facebook yang ditulis Ustaz Kazim Elias apabila ada pihak yang menuntut beliau bersara dari berceramah dengan menggunakan SMS.

Tentu individu yang menghantar sms kepada Ustaz Kazim Elias merupakan seorang yang merupakan penyokong fanatik Pakatan Haram.. Ye la penyokong fanatik Pakatan Haram sememangnya kurang senang dengan Ustaz Kazim Elias yang didakwa mereka sebagai Ustaz UMNO.

Berbalik dengan komen Ustaz Kazim Elias berkenaan sms yang menuntutnya berhenti berceramah.. Pisau Kedah amat tertarik dengan ayat Ustaz Kazim Elias tentang seorang pemimpin politik yang tidak menunaikan janji akan bersara dari politik sekiranya Pakatan Haram kalah dalam PRU13.

Agak-agak siapalah pemimpin Pakatan Haram yang telah berjanji akan bersara sekiranya Pakatan Haram kalah dalam PRU13 ye ??..

Tak perlu la Pisau Kedah bagi tau siapa pemimpin tersebut kerana penyokong Pakatan Haram sendiri sudah mengetahui siapa pemimpin yang di "SMASH" Ustaz Kazim Elias dalam status facebooknya.

Apakah pemimpin Pakatan Haram tersebut yang tidak menunaikan janji yang dilakukan tidak akan dikira munafik ?.

2 ulasan:

Sarah berkata...

PK, Mohon share.

Terima Kasih

:D sarah

Fauzi Hamid berkata...

Ok.. tak ada masalah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog