Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 11 April 2013

Alert !!! Pakatan Haram Dah Mula Main Taktik Kotor Untuk Menyebarkan Maklumat Palsu


Kini Pakatan Haram sudah mula goyang dengan BN apabila menggunakan taktik kotor pemalsuan akaun blog yang seakan-akan sama dengan blog Unit Media Baru Pegerakan Pemuda UMNO Malaysia ( UMBPPUM )  untuk menyebar maklumat palsu berkenaan calon yang di gugurkan oleh YAB DS Najib Razak.

Untuk pengetahuan semua blog palsu di atas digunakan untuk menyebarkan maklumat palsu telah menggunakan URL http://umb-ppum.blogspot.com dan url blog sebenar yang di gunakan UMBPPUM adalah http://umbppum.blogspot.com seperti di dalam gambar di bawah ini.


Taktik pemalsuan blog yang seakana-akan UMBPPUM di gunakan untuk memburuk-burukan jentera Unit Media Baru (UMB) dari Pergerakan Pemuada supaya jentera UMNO/BN serta pemimpin-pemimpin UMNO/BN hilang kepercayaan terhadap jentera UMB.

Terbaru blog palsu berkenaan dengan menggunakan nama UMBPPUM telah menyebarkan maklumat palsu  senarai nama pemimpin yang telah di gugurkan dan senarai nama yang tidak di benarkan bertanding oleh YAB DS Najib Razak pada PRU 13 ini.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog