Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 22 Mei 2014

Panas !!! Nurul Izzah Kata Dyana "Cantik Tapi Tak Ada Otak" ?? #PRKTelukIntan #MohPilihMah


Seorang pegawai dan kakitangan PKR Lembah Pantai memaklumkan bahawa Izzah tak minat nak bantu di Teluk Intan. Kalau ikut jadual awal, pada hari penamaan calon Izzah sibuk berjumpa dengan beberapa orang perwakilan asing di Kuala Lumpur. Izzah lebih minat nak menyediakan prasarana untuk memulakan Free Anwar Campaign sedikit masa lagi.

Kalau dahulu Izzah tak mahu campur langsung dalam isu FAC, kali ini Izzah sudah semakin bijak dan pandai. FAC is all about money and foreign funding. Izzah tahu berapa banyak FAC boleh kumpul kalau
international bodies mula transfer duit ke dalam akaun FAC.

Kali ini, Izzah lebih hati-hati kerana tidak mahu terjebak dengan isu MONEY LAUNDERING. Kaedah mesti lebih cekap. Itu termasuklah menggunakan syarikat-syarikat dormant sebagai fronting kepada akaun sebenar FAC.

Bila ditanya mengenai DYANA, Izzah hanya memberikan beberapa pointers:-

- incompetent
- not smart
- apple polisher
- kalau dalam PKR…dia nasib baik kalau boleh naik jadi tea lady
- kit siang’ protege
- a person with UMNO-DNA
- beauty with no brain

Kakitangan PKR pun pelik. Tak pernah Izzah sampai begitu sekali mengatakan seorang calon parti dalam Pakatan. Kenapa kali ini teruk sangat?

Izzah rasanya tercabar dengan kehadiran DYANA. Izzah tahu, sepanjang tempoh jadi calon di Teluk Intan, Dyana akan exposed dengan ramai pemimpin PKR dan PAS. Izzah tak mahu status PUTERI REFORMASI jatuh kepada Dyana jika dia mampu mengalahkan Mah di Teluk Intan.

Takkanlah serendah itu Izzah pandang Dyana. Kalau ikut kepada DNA UMNO, rasanya Izzah lagi kuat DNA-UMNO. Malahan, belasan tahun hidup Izzah itu dibelai dengan DNA-UMNO.

Tak usah Izzah cakap pasal MERIT dan kewibawaan. Izzah diletakkan di dalam dulang emas UMNO kerana DNA Pak Sheikh juga. Kalau tidak….

Izzah dikatakan akan hanya hadir di Teluk Intan…kerana tekanan Anwar. Anwar mahu Izzah berikan support kepada Dyana. Tapi kalau ikut hati Izzah, Dyana ini hanya bertaraf political whore.

Itu kata Izzah.

SUMBER :- Gelagat Anwar

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jealous la tu...sebab betina tu dapat tackle kit sial..tapi dia cuma dapat tian chua aja...mana klassss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...