Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 5 Jun 2013

Benarkah Dakwaan Blogger PAS Kedah @MukhrizMahathir Berhutang RM 1.2 Bilion Untuk Taman Tema Langkawi ?



Pisau Kedah tak sangka semenjak Pesuruhjaya PAS Kedah bertukar ke tangan Mahfuz Omar, blogger PAS Kedah pun turut mempunyai pemikiran seperti Mahfuz Omar yang setaraf budak PASTI.

Baru-baru ini blogger PAS Kedah mempertikai pembinaan Taman Tema yang menelan belanja sebanyak RM 1.2 Bilion di Langkawi   yang kononnya menggunakan duit Kerajaan Negeri.



Memang benak sungguh blogger PAS Kedah semenjak mendapat Pesuruhjaya yang baru (Pesuruhjaya kelulusan SRP berotak seperti budak PASTI) sampaikan tak boleh nak bezakan di antara pelaburan dan pinjaman di antara Taman Tema dengan Kolej Uiversiti Insaniah .

Puak blogger PAS Kedah ni tak tahu ka bahawa kampus tetap KUIN di bina dengan menggunakan duit yang di pinjam dari BANK atau bahasa yang mudah di fahami adalah "BERHUTANG" dengan BANK .. Pinjaman tersebut di buat oleh Kerajaan Negeri Kedah pentadbiran PAS sebelum ini.

Manakala Taman Tema yang bernilai RM 1.2 Bilion pulak dibina dengan menarik pelabur dari luar untuk melabur di Langkawi sebanyak RM 1.2 Bilion.

Pembinaan Taman Tema di Langkawi langsung tidak melibatkan sebarang pinjaman atau hutang yang telah di lakukan Kerajaan Negeri yang di tadbir Dato'Paduka Mukhriz Mahathir setelah mendapat mandat dari rakyat Kedah pada PRU13 yang lalu.

Memang memalukan la apabila seorang blogger tak dapat membezakan satu projek pelaburan dari luar, satu lagi projek yang di laksanakan menggunakan pinjaman/berhutang oleh Kerajaan Negeri.


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam

teringat aku perbualan dengan seorang forumer UMNO...orang kuat gak ar...aku tanya dia nape tak masuk teranungonline...kita lawan kaw2 kat situ...jawapan dia, tu budak hingusan...bukan standard kita...takkan kita nak jatuhkan diri kita dengan ikut sama dengan orang yang masih hingusan...

kalau dah pelaburan dengan pinjaman pun tak boleh beza, sbb tu dari kecik sampai besar masih tak boleh beza derma jihad...

sbb tu nik aziz boleh kata undi pas masuk syurga...dah tahap bebal macam tu...bodoh tak boleh ajar pandai tak boleh nak ikut...

budakteranung

Tanpa Nama berkata...

Seorang Blogger PAS tu kawan aku maaa. Aku kenai sangat la tahap akai depa. Tapi yang pasti. Hati depa memang busuk. Hidup kerja cari buruk orang saja. Bukan UMNO saja. Puak-puak PAS yang tak sehaluan dengan depa pun depa tutoh macam UMNO jugak. Dengan DAP pulak depa sembunyi kepala bawah meja. Sebab. Takut Cina tak undi. Tu saja akai depa sebenarnya.

Ahmad Pazil Md Isa berkata...

tu dia, berani boh kat blog sendiri ja, tapi tak berani nak komen. orang bodoh tak faham maksud memang susah. nah, jawapan kepada orang UMNO bodoh

http://dtecconan.blogspot.com/2013/06/mukhriz-lebih-syok-bina-taman-tema.html

Ahmad Pazil Md Isa berkata...

lain kali kalau nak kutuk, bg la link sumber yang hangpa ambik

Tanpa Nama berkata...

link sumber ?? Nak hit la tu minta bagi link.... Nama blog pun macam budak-budak saja... hahahaha

Ahmad Pazil Md Isa berkata...

bodoh la, kalau tak mau masuk blog org lain, tak payah la dok gedik2 dok kutuk kat belakang. PONDAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog