Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 16 Jun 2013

Gambar Menggoda Muslimah PAS Yang Mampu Menaikkan Nafsu Sahwat Ustaz PAS


Tak sangka juga sekarang ni Muslimah PAS pun dah ikut peredaran semasa fesyen alaf baru.. Kalau dulu bila di sebut mulimah PAS pasti kita akan terbayang seorang wanita yang bertudung labuh dan berbaju besar .

Apa pun ianya itu penampilan muslimah PAS dulu di zaman muslimah PAS berfikiran kolot.. Sekarang ni semenjak PAS menjadi rakan sebantal dengan PKR dan DAP... Cara keislaman PAS pun turut berubah. PAS sudah tidak kisah muslimahnya berpakaian yang mampu menaikkan nafsu syahwat lelaki.

Lagi pun kalau muslimah PAS berpakaian macam mana pun tak apa, tak di kira bersalah sebab menjadi penyokong PAS. Tapi kalau wanita Muslim yang menyokong UMNO atau wanita Muslim yang berada atas pagar berpakaian sendat atau menggoda akan di kira bersalah dan berdosa.. Al-Maklum la tiket ke syurga di pegang PAS. PAS boleh memberi tiket ke syurga kepada siapa-siapa yang mereka suka asalkan seseorang itu mengundi PAS.

Lepas ni jangan terkejut pulak kalau Ostazah Mee Segera A.K.A Abby Abadi akan di angkat menjadi ketua muslimah PAS dengan hanya berkelebihan penampilan yang mampu menggoda ustaz-ustaz PAS..





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betina..hehe.

hehehe.

hehehehe..

Tanpa Nama berkata...

Calun ke4 UAI.

Tanpa Nama berkata...

Betina PAS skrg dh modern.. UAI boleh ubah hukum..kn die saje yg pandai agama.. ostad Munapik PAS-UAI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog