Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 9 Jun 2013

Hot Video !!! Dato Mufti Menjawab Fitnah Yang Di Lemparkan Blogger PAS Terhadap @MukhrizMahathir


Sebelum ini Pisau Kedah bersama rakan-rakan TMK telah mendedahkan fitnah yang amat dasyat blogger PAS Kedah terhadap MB Kedah, YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir (Klik Sini). Dalam fitnah tersebut blogger PAS Kedah telah mendakwa YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir telah mengharamkan Kuliah Agama di Sri Mentaloon.

Fitnah tersebut di lakukan blogger PAS Kedah ekoran Kuliah Agama yang pada awalnya hendak di lakukan pada 01 JUN terpaksa di batalkan atas sebab ada majlis minum teh sempena keputeraan DYMM Yang Di-Pertuan Agong di dewan Sri Mentaloon dan di tunda pada 08 JUN..

Walau pun kantoi dengan fitnah yang di lakukan, blogger PAS Kedah tetap menabur fitnah terhadap YAB Menteri Besar Kedah dan terbaru blogger PAS Kedah mendakwa Kuliah Agama yang di adakan di Sri Mentaloon pada 8 Jun adalah atas permintaan orang ramai serta desakkan dari Dato Mufti Kedah.



Namun fitnah tersebut di jawab sendiri oleh Dato Mufti Kedah yang Pisau Kedah sempat temubual selepas menyampaikan Kuliah Agama di Sri Mentaloon kelmarin.

Video di bawah ini merupakan video ulasan Dato Mufti Kedah di sebalik fitnah yang di lemparkan blogger PAS Kedah terhadap YAB Menteri Besar Kedah, Dato'Paduka Mukhriz Mahathir.

2 ulasan:

manjung berkata...

kantoi la puak2 tu. Lepaih ni hampa dok pakat2 buat fitnah dekat mufti pulak noooooo. ada brannnnn

Tanpa Nama berkata...

Kalau orang biasa buat fitnah tak apalah mungkin imannya tak kuat, agamanya cetek....tapi kalo fitnah tu datang dari orang yang imannya sangat teguh dan agamanya sangat dalam....macam manakah hukumnya tu???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog