Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 30 Jun 2013

Video Hot !!! Khabar Gembira Dari Azeez Rahim Kepada Rakyat Baling #HanyaDiKedah


Baru sebulan lebih BN merampas Parlimen Baling serta DUN Kupang dari PAS, penyokong-penyokong Pakatan Haram Baling sudah meroyan menyerang Ahli Parlimen Baling dalam laman facebook menuntut janji-janji yang telah di lakukan Azeez Rahim ketika berkempen pada PRU13 yang lalu.

Gila puak-puak Pakatan Haram Baling ni... Tak sampai 2 bulan Azeez Rahim memenangi Parlimen Baling, dah tuntut supaya segera tunaikan segala janji-janji yang telah di lakukan... Masa zaman PAS mentadbir tidak pulak di desak segala janji manifesto yang dilakukan PAS semasa kempen pada PRU12 yang lalu.

Mai sini kita dengaq sendiri penjelasan dari Azeez Rahim tentang janji-janji yang di lakukannya masa berkempen pada PRU13 yang lalu...



Hah...Dah puas hati ka puak Pakatan Haram dengan penjelasan Azeez Rahim ??

Masa berkempen pada PRU13 yang lalu... Azeez Rahim hanya mampu menjanjikan setakat sebuah Institut Kemahiran Mara (IKM) sekiranya BN memenangi Parlimen Baling serta 3 DUN yang berada di Baling.

Walaupun BN kalah di kerusi DUN Kuala Ketil, Azeez Rahim tetap menunaikan janji yang di lakukannya ketika bekempen, namun ianya akan di laksanakan secara berperingkat.

Sekarang ni Azeez Rahim sudah membuktikan setelah kemenangannya di Parlimen Baling... Dia dah mula buat kerja tunaikan janjinya.

Kini UiTM sudah berjaya Azeez Rahim usahakan kepada rakyat Baling setelah pengurusan UiTM bersedia menjadikan Baling sebagai kawasan pembinaan kampus baru UiTM dalam masa terdekat ini.




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Janji harus ada syarat..bn menang janji akan dikota dan diutamakan..di kaw tewas dikota tapi dilewat atau lepas pru14..takut nanti projek siap mereka sombong tak berterima kasih..

Tanpa Nama berkata...

Betul....betul...betul...bagi susah sikit pada yg tak sokong BN...bagi dulu pada yg menangkan BN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog