Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 25 Februari 2014

Hot !!! PKR Hanya Melepas Batok Di Tangga Dalam Isu Saman @abdulhadiawang

KEADILAN BERPENDIRIAN KES SAMAN TIDAK PERLU DITERUSKAN

Saya rujuk kes saman fitnah di mana Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Presiden PAS telah diarah mahkamah untuk membayar ganti rugi RM2 juta kepada bekas calon KEADILAN bagi kerusi DUN Bukit Besi, Mohd Shamsul Mat Amin.

Pimpinan KEADILAN telah mengambil pendirian sebelum ini bahawa kes saman ini tidak perlu diteruskan. Namun sdr Mohd Shamsul telah bertegas bahawa beliau perlu membersihkan nama dan maruah beliau akibat dakwaan yang dibuat sewaktu PRU13.

Walau bagaimanapun, pimpinan KEADILAN akan mengambil langkah perlu untuk membolehkan kes ini dapat diselesaikan dengan baik dan penuh hikmah, demi kebaikan dan kesepakatan bersama.

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN

Tak perlulah PKR nak menegakkan benang yang  sudah basah.. Apa-apa pun cara yang hendak dilakukan PKR.. PKR telah mencalarkan imej PAS sehingga rakyat melihat Presiden PAS, Hadi Awang seorang pemfitnah..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog