Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 27 Oktober 2013

Video Meletop !!! Bapa Jamil Khir Terkilan Cara Kempen Jahat PAS Di #PrkSgLimau #BeraniHijrah


Akhirnya tindakkan jahat PAS berkempen dengan menggunakan Bapa Jamil Khir terjawab apabila Bapa Jamil Khir, Haji Baharom nyatakan dengan sendiri bahawa dia terkilan dengan tindakan PAS menggunakan dirinya sebagai bahan kempen.

PAS menggunakan video calon PAS, Azam Samad menziarahi Haji Baharom sebagai modal kempen kononnya Haji Baharom, bapa kepada Jamil Khir menyokong dan mendoakan kemenangan calon PAS, PRK Sungai Limau.

Wal hal hakikat sebenarnya.. Bapa Jamil Khir tidak mendoakan kemenangan dan menyatakan sokongan terhadap calon PAS di PRK Sungai Limau..

Sudah jelas.. Dalam PAS mahukan kemenangan.. Apa-apa pun sanggup di lakukan PAS walau pun terpaksa berbohong dengan memperdagangkan Islam.

Agak menyedihkan apabila calon PAS yang bergelar seorang Ustaz sanggup bersetongkol dengan Mahfuz Omar dan media PAS menggunakan pendekatan berbohong untuk berkempen bagi memastikan kemenangan.

Bawah ini merupakan video pengakuan sendiri yang di lakukan Haji Baharom, bapa Jamil Khir dan ianya berbeza dengan video tanpa pengakuan dari bapa Jamil Khir dan cerita putar belit yang di keluarkan oleh media PAS.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fikirkan ibubapa dan kampung halaman ketika mengundi?
Seperti yg kita dok perhatikan selama ini, pengundi2 dari luar negeri spt di Kelantan tetap akan mengundi PAS. Mereka di luar negeri hidup senang lenang dgn keadaan jalan yg cantik, bekalan air yg bersih dan peluang pekerjaan yg baik. Mereka tidak pedulikan ibubapa yg menderita di kampung halaman yg terpaksa melalui kehidupan yg perit dan minum air 'teh susu' setiap hari. Mereka seolah2 mahu ibubapa dan orang di kampung halaman terus hidup merempat supaya mereka dari luar shj yg ada kereta besar dan boleh menunjuk2 di kampung sendiri. Itulah sebab mereka di setiap pilihanraya akan balik untuk mengundi PAS dan memujuk ahli kelaurga juga utk berbuat demikian.
Inilah perangai orang Melayu yg berhasad dengki sesama Melayu sendiri dan menjaga kepentingan diri sendiri shj.
Perkara yg sama juga akan berlaku di Sg Limau. PAS akan terus berkuasa utk menjaga kepentingan segelintir manusia yg kejam ini!

Nakhoda Kuala berkata...

Assalamualaikum Bro,

Mohon linkkan Blog saya. Selamat Berjuang. Terima kasih.

nakhodakuale.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog