Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 8 Oktober 2013

Panas !!! Cara Dakwah Ustaz Kazim Elias Di Pertikai Puak Taksub Politik #KedahAmanMakmur


Bermacam-macam dugaan yang di alami Ustaz Kazim didalam menyampai dakwah mengikut gayanya tersendiri bagi mendekatkan umat Islam di Malaysia dengan Agamanya.

Selalunya yang sering mengkritik untuk menjatuhkan imej Ustaz Kazim adalah penyokong taksub Pakatan Haram, kerana bagi mereka Ustaz Kazim ni merupakan Ustaz Pro UMNO.

Mana-mana Ustaz yang di cop sebagai Ustaz Pro UMNO pastinya akan di kritik hebat oleh penyokong taksub Pakatan Haram.



Terbaru.. Dalam luahan yang di lakukan Ustaz Kazim melalui akaun rasmi facebooknya ternyata ada pihak yang tidak menyenangi cara dakwah yang bercampur cerita-cerita lucu yang disampaikannya walau pun cara dakwah tersebut juga di lakukan sepertimana Usaz yang pro kepada fahaman politik yang mereka anuti.

Dalam luahan yang di lakukan Ustaz Kazim ada juga individu yang cuba melakukan provokasi dengan soalan-soalan perangkap berbaur politik terhadap Ustaz Kazim... Walau bagaimana pun provokasi yang di lakukan, Ustaz Kazim tetap hadapi dengan tenang.

Pisau Kedah berdoa agar Ustaz Kazim dapat menempuhi segala dugaan yang mendatang didalam menyampaikan dakwah kepada Umat Islam di Malaysia.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog