Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 7 Oktober 2013

Tahniah @tunfaisal Kerana Kembali Tersenarai Sebagai Calon MT #TF4MT #KedahAmanMakmur

Alhamdulillah.. setelah di rayu akhirnya nama Tun Faisal Ismail yang digugurkan sebelum ini dari senarai nama calon Majlis Tertinggi (MT) UMNO Malaysia telah di benar bertanding semula.


Exco Pemuda UMNO, Tun Faisal Ismail Aziz hari ini dibenarkan semula bertanding bagi jawatan Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO pada pemilihan 19 Oktober ini, selepas nama beliau ditolak sebelum ini.

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan UMNO, Tan Sri Mohd. Tajol Rosli Ghazali yang mengumumkannya di sini hari ini berkata, Tun Faisal dibenarkan semula bertanding selepas mengambil kira kedudukannya dalam Exco Pemuda UMNO dan beliau bertanding MT atas pencalonan daripada pergerakan itu.

Sebelum ini, Tun Faisal dan seorang lagi calon MT, Prof. Datuk Dr. Zainul Fitri Othman disahkan tidak layak bertanding bagi jawatan tersebut.

Ini berikutan, mereka berdua tidak pernah menjadi Ahli Jawatankuasa di peringkat bahagian, iaitu prasyarat utama untuk bertanding mana-mana jawatan dalam MT. - UTUSAN ONLINE

Pisau Kedah mendoakan agar Tun Faisal berjaya didalam pertandingan mengisi kerusi MT di Pemilihan UMNO nanti

1 ulasan:

lightweight summer comforter berkata...

Sebelum ini, Tun Faisal dan seorang lagi calon MT, Prof. Datuk Dr. Zainul Fitri Othman disahkan tidak layak bertanding bagi jawatan tersebut.
stitching services in lahore ,
bulk shirt stitching cost ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog