Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 17 Oktober 2013

Hot !!! Cai Pemilihan UMNO Bagi Jawatan MT Untuk Perlingkup UMNO Sedang Giat Di Edarkan @NajibRazak @MuhyiddinYassin #PemilihanUMNO


Terkejut apabila mendapat satu cai Pemilihan Umno untuk Majlis Tertinggi baru-baru ini daripada satu bahagian bernama 'P' .. Cai ini telah disebarkan kepada cawangan-cawangan di kawasan tersebut juga di katakan telah di berikan ke beberapa bahagian lain.

Kalau kita baca cai di atas ternyata ia telah di buat oleh broker-broker yang hanya mahu keuntungan semata-mata. Bayangkan dalam cai ini terdapat 6 calon untuk Johor dan ada nama-nama dalam cai ini langsung tak membawa apa-apa perubahan kepada Umno. Di mana keadilan kepada calon-calon negeri lain !!!


Apakah ini yang di mahukan oleh perwakilan-perwakilan UMNO ?? Ada dalam senarai ini langsung tidak membawa dasar-dasar Transformasi yang dilaungkan !!

Di mana orang yang boleh buat kerja seperti Datuk Azeez Rahim dari Baling dan yang lain-lain ??

Inilah jenis yang hanya fikirkan keuntungan semata-mata bukannya untuk membawa perubahan dan kebaikan kepada Umno dalam memperjuangkan Agama , Bangsa dan Tanah Air kita !!! Kepada yang buat cai ini jangan jadi 'haprak' !!!

Ini bukan persatuan atau pertandingan budak sekolah tadika !!! Perwakilan harus membuka mata dan menolak cai seperti ini !!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog