Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 6 Oktober 2013

Gila !!! Karpal Ugut ROS Untuk Iktiraf Pemilihan Semula CEC DAPigs


Semacam ada yang tak kena saja dengan pemilihan semula CEC DAP yang baru saja berlalu minggu lalu apabila Pengerusi DAP, Karpal Singh dengan berani telah mengugut mahu menyaman Perdaftar Pertubuhan (ROS) sekiranya badan itu tdak mengiktiraf pemilihan semula CEC DAP.

Kalau betul pemilihan semula CEC DAP minggu lalu tidak berlaku penipuan seperti mana yang berlaku pada  pemilihan CEC DAP penghujung tahun lepas.. Mengapa Karpal Singh hendak mengelabah bewak untuk ugut nak saman ROS ?

Nampak gayanya.. Pemilihan semula CEC pada minggu lalu masih ada unsur-unsur penipuan.. Kalau tak, buat apa Karpal Singh hendak gelabah bewak tak tentu pasal.

Apakah dengan membuat ugutan saman, Karpal Singh berharap ROS akan mengiktiraf pemilihan semula CEC DAP di sebabkan bimbang akan di kenakan saman ?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog