Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 13 Mei 2013

Gempar !!! PAS Kedah Akan Lantik Pemimpin Berfikiran Setaraf Budak PASTI Untuk Mengantikan Ustaz Azizan Razak ???



Biaq betul apa yang Pisau Kedah dengar ni.. Mahfuz Bean di lantik sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah bagi mengantikan Ustaz Azizan Razak ??

Dah buang tabiat nak mampos kot PAS ni apabila melantik Mahfuz Bean sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah ??

Melantik Mahfuz Bean sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah merupakan detik yang paling malang buat PAS Kedah. 

Pisau Kedah pun tak berapa nak faham dengan pemikiran puak-puak PAS Pusat ni apabila terlintas dalam pemikiran mereka mahukan Mahfuz Bean jadi Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah.. Kalau nak katakan Mahfuz Bean ni mempunyai ilmu pengetahuan tinggi dalam bab-bab Agama Islam.. Tak juga !!!.. Nak kata Mahfuz Bean mempunyai pelajaran yang tinggi .. Tak juga !!!

Kalau nak di ikutkan ramai lagi senarai nama pemimpin PAS di Kedah yang layak di lantik sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah seperti Taulan Rasul, Ir Phahrolrazi dan DR Ismail Salleh berbanding Mahfuz Bean yang hanya mempunyai taraf pemikiran macam budak PASTI saja walaupun mempunyai taraf pelajaran setinggi peringkat SRP.

Tak kan kot puak-puak PAS Kedah nak kan ketua mereka di Negeri Kedah mempunyai taraf pemikiran setaraf budak PASTI ?? 

Pisau Kedah nak sarankan kepada Puak PAS Kedah supaya melakukan Solat Sunat Istikharah sebelum menerima Mahfuz Bean sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah bagi mengantikan Ustaz Azizan Razak....Di harapkan puak PAS Kedah tidak melakukan kesilapan besar apabila menerima lantikan Mahfuz Bean sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah dari PAS Pusat 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog