Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 18 Mei 2013

Hot !!! Blogger PAS Kedah Tak Puas Hati Sebab EXCO Kedah Lebih Bijak Dari Pesuruhjaya PAS Kedah.



Tergelak terguling-guling apabila blogger PAS Kedah yang dahulunya di ternak oleh (bekas) Ketua Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri, Zulkifli Yahya mempertikai kelulusan pendidikan kebanyakan barisan EXCO yang di lantik oleh Menteri Besar Kedah YAB Dato' Paduka Mukhriz Mahathir, kononnya hanya memiliki kelulusan diploma saja dan tak ada barisan EXCO yang di lantik mempunyai kelulusan pendidikan lebih dari Ijazah..

Tak apa la sekurang-kurangnya EXCO yang di lantik YAB MB Kedah yang baru ada juga sijil pengajian tinggi jika nak di bandingkan Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru lantik, si Mahfuz Omar. 

Blogger PAS Kedah cuba bagi tau tengok.. Apa kelulusan yang ada pada Mahfuz Omar sehingga di lantik mengetuai PAS Kedah ??

Tak apa la kalau blogger PAS Kedah malu nak bagi tau kelulusan Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru, si Mahfuz Omar.. Blogger PAS Kedah boleh bagi tau sejauh pengetahuan si Mahfuz Omar dalam Ilmu-Ilmu Agama Islam.

Banyak mana surah yang di hafalnya ? banyak mana doa yang di hafalnya ? Berapa kali si Mahfuz Omar khatam Al-Quran di dalam menjadi ketua bagi parti yang kononnya memperjuangkan Islam.

Setahu Pisau Kedah, Dalam dasar parti PAS yang kononnya memperjuangkan Islam. Ketua dan timbalannya semestinya dari golongan Ulama yang mengetahui lebih mendalam dalam Ilmu Agama.

Mahfuz Omar ni Ulama ka di lantik sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru ?? Mat Sabu dari golongan Ulama ka di lantik sebagai Timbalan Presiden PAS ?? 

Pisau Kedah nak pesan kat blogger PAS Kedah yang sanggup memperbodohkan diri mempertikai EXCO-EXCO yang di lantik YAB MB Kedah yang baru, blogger PAS Kedah elok la cermin dulu parti sendiri sebelum nak pertikai pihak lain.. Memalukan !!!..


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahu ke Pesuruhjaya PAS Kedah baca Jawi? kah kah kah ...

Inilah jadinya bila parti Isle ngaku parti Islam

Kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog