Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 13 Mei 2013

Hot !!! Lebih 80% Mahukan Anwar Tepati Janjinya Untuk Bersara Dari Dunia Politik Setelah PR Kalah Dalam PRU13



Keputusan PRU13 membuktikan rakyat Malaysia masih lagi mahu Barisan Nasional menjadi pentadbir kerajaan Malaysia dan bukannya Pakatan Haram yang hanya pandai menaburi janji-janji kosong. Juteru dengan keputusan PRU13 yang memihak kepada Barisan Nasional, Anwar patut tunaikan janjinya yang di lakukan pada Julai 2012 untuk bersara dari dunia politik sekiranya PR kalah pada PRU13..

Bedasarkan kaji selidik yang di lakukan majalah The Edge. Kini sudah lebih 80% rakyat Malaysia mahukan Anwar Ibrahim menepati janji yang di lakukannya untuk berundur dari dunia politik sekiranya Pakatan Haram gagal ke Putrajaya.
















Kini telah terbukti dengan peratusan undian yang di lakukan Majalah The Edge, Rakyat Malaysia sudah mula menolak cara berpolitik Anwar dengan mengajak rakyat ke jalan untuk menghuru-harakan keamanan Malaysia bagi merelisasikan impiannya menjadi Perdana Menteri Malaysia.


Rakyat Malaysia yang masih mempercayai tipu daya Anwar Ibrahim harus menyedari bahawa bertapa pentingnya Rakyat Malaysia bersatu untuk terus majukan Malaysia dan bukannya berterusan di tipu Anwar Ibahim yang mempunyai agenda kepentingan peribadi dalam politik.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog