Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 26 Mei 2013

Hot !!! Anwar Dah Jadi Gila Di Sebabkan Bimbang Dunia Politiknya Akan Hancur



Anwar sudah semakin terdesak mencari alasan untuk mengelak dari di desak rakyat Malaysia supaya berundur dari dunia politik seperti yang di janjinya sekiranya Pakatan Haram kalah di dalam PRU13.

Dalam kenyataan terbaru Anwar... Dia tidak akan sekali-kali meletakan jawatannya kerana baginya keputusan PRU13 yang lalu tidak telus... "SPR menipu untuk membantu Barisan Nasional menang".

Sehingga ke hari ini selepas 3 minggu PRU13 berlalu, Anwar masih tidak dapat membuktikan bahawa pihak SPR menipu untuk membantu kemenangan Barisan Nasional seperti yang di dakwanya.

Malahan dalam kenyataan terbarunya bahawa Barisan Nasional mengunakan pengundi Bangladesh.. Langsung tidak masuk akal kerana di setiap tempat pembuangan undi mempunyai wakil dari calon parti yang bertanding untuk melihat proses pengundian setiap pengundi.

Pelik juga la Pisau Kedah apabila wakil calon parti yang ada di setiap tempat pembuangan undi tidak pernah mendakwa ada bangla di benarkan mengundi di PRU13 tiba-tiba Anwar pulak yang mendakwa ada pengundi bangla... Hanya orang bodoh saja yang tak boleh nak fikir secara logik yang boleh percayakan dakwaan Anwar ni..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog