Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 22 Mei 2013

Tahniah !!! Pesuruhjaya PAS Kedah Berjaya Dalam Menganjurkan #BlackOut505



Pisau Kedah nak ucapkan ribuan "TAHNIAH" kepada Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru, Mahfuz Omar kerana berjaya anjurkan Himpunan Black Out 505 di Markaz PAS Kedah, Batu 9 semalam.

Dari maklum balas seorang penyokong PAS dalam akaun Facebooknya, dia menganggarkan kehadiran sehingga 80 ribu orang..


Memang dasyat gila apabila tempat yang berkeluasan hanya mampu menampung kehadiran lebih kurang 10 ribu orang saja boleh berubah menjadi lebih besar dengan Himpunan Black Out 505.

Tahniah !!! Mahfuz Omar kerana berjaya menambahkan 8 kali ganda keluasan tanah Markas PAS Kedah di Batu 9 dengan sekelip mata sahaja untuk menampung kehadiran 80 ribu orang.

Pelik juga Pisau Kedah... Apa kuasa ghaib Mahfuz Omar gunakan sehingga mampu menjadikan keluasan Sarkas Markaz PAS di Batu 9, 8 kali ganda di ketika Himpunan Black Out 505 di adakan ??


Oppppss.. Pisau Kedah terlupa.. Sebenarnya penyokong Pakatan Haram ni ada kelebiham istimewa oleh Ulama-Ulama PAS.. Penyokong Pakatan Haram dibolehkan menipu oleh Ulamak-Ulamak PAS demi menjaga maruah parti.. " Matlamat Menghalalkan Cara".

Sekali lagi Pisau Kedah nak ucapkan ribuan "TAHNIAH" kepada Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru, Mahfuz Omar kerana dalam Himpunan Black Out 505, Mahfuz Omar berjaya jadikan penyokong PAS Kedah sebagai seorang Islam yang patuh pada ajaran Islam PAS.

Dalam Himpunan Black Out 505 di Batu 9 itu.. Hadirin berada dalam keadaan berhimpit di antara satu sama lain. Berhimpit di antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim.. Punggung dan badan Muslimah PAS dan Amoi-Amoi yang pakai skirt/seluar pendek boleh di sentuh atau dipegang sama ada dengan cara sengaja atau tidak sengaja.


Tapi harus di ingat orang Islam yang tidak menyokong Pakatan Haram terutamanya yang tidak menyokong perjuangan parti PAS yang menegakkan Islam di larang buat macam tu sebab ianya jatuh dalam ketegori "HARAM" !!!..

Kalau tak percaya tanya la Ulama-Ulama PAS atau Ustaz-ustaz pro PAS.

Dulu boleh la PAS mengharamkan perempuan dengan lelaki penyokong PAS yang bukan muhrim duduk sekali dalam keadaan rapat-rapat di dalam satu majlis.. Ceramah yang di sampaikan Muslimah PAS pun lelaki/pemuda PAS tidak di benarkan tengok kerana "HARAM" sebab ajaran Islam PAS dahulu ianya "KOLOT" berbanding ajaran Islam PAS di zaman sekarang ni.

PAS sekarang ni dah ada kuasa menghalalkan apa yang di haramkan oleh Allah S.W.T berbanding PAS dahulunya yang mengamalkan ajaran Islam yang "KOLOT".

Akhir sekali Pisau Kedah nak ucapkan "TAHNIAH" kepada keseluruhan pemimpin-pemimpin PAS sekarang ini kerana telah mendapat taufik dan hidayah dari Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Anwar Ibrahim setelah menyertai Pakatan Haram.. Kalau PAS tak dapat taufik dan hidayah dari pemimpin tersebut, tak mungkin PAS sekarang ni mampu memberikan Syurga kepada yang menyokong Pakatan Haram.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog