Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 2 Mac 2013

Sah !!! Abby Abadi Di Didik PAS Hanya Untuk Fitnah UMNO/BN



Semakin hari semakin terbukti Abby Abadi atau gelaran manjanya Ostazah Mee Segera PAS suka memfitnah pemimpin-pemimpin Kerajaan Malaysia atau UMNO/BN .

Dalam posting terbaru Abby Abadi dalam akaun twitternya pada pukul 12.17 tengahari tadi, Abby Abadi mengatakan dalam keadaan " Rakyat Malaysia sibuk dengan isu Lahad Datu, PM kita sibuk dengan konsert IM4U katanya...".


Untuk pengetahuan Abby Abadi dan pencacai Pakatan Haram yang suka memfitnah Perdana Menteri Malaysia, YAB DS Najib Razak .. Pada tengahari tadi, YAB DS Naib Razak sebenarnya berada di Lapangan Terbang untuk menyambut ketibaan dua jenazah pewira negara yang terkorban dalam pentempuran dengan penceroboh Lahad Datu.



Apakah dengan suka memfitnah pihak yang tidak di sukainya. PAS mampu membawa Abby Abadi kesyurga seperti yang di janjikan ??


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BIAQ PI LAH...BETINA BODOH DAN HATI BUSUK NI LAGI SERONOK KALAU KITA DOK LAYAN KEBODOHAN DIA...

Tanpa Nama berkata...

Siape jadi laki dia skrg...tlg la..jaga la dia jgn meroyan lebih2...nak termuntah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog