Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 23 Mac 2013

Hot Video !!! Cikgu Taraf Mengajar ABC Ajak @MahfuzOmar Berdebat



Sebelum ini ramai di kalangan pemimpin PAS menggelar Cikgu Non sebagai Cikgu yang hanya layak mengajar ABC setelah Cikgu Non mendedahkan penyelewengan Tabung Memali yang di lakukan beberapa orang pemimpin dalam PAS.

Pada 2 bulan yang lepas, Mahfuz Omar pernah mencabar Cikgu Non supaya membuat laporan Polis sekiranya penyelewengan yang di dakwa Cikgu Non benar-benar berlaku. Setelah itu, tanpa rasa takut Cikgu Non telah membuat laporan beberapa minggu yang lalu.

Kini giliran Cikgu Non pulak mencabar Mahfuz Omar yang untuk berdebat dengannya di atas pentas yang di anjurkan PERKASA dalam isu yang berkaitan pembongkaran 403 yang telah di lakukan PAS.

Apakah Mahfuz Omar ada teloq untuk sahut cabaran Cikgu Non ??

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH CIKGU NON. AJAK DIA MASUK GELANGGANG....JANGAN DOK BIAQ DIA MENYALAK DI LUAR GELANGGANG. KALAU DIA BERANI SAHUT CABARAN CIKGU NON HARAP CIKGU NON TUTUH CUKUP2. BIAQ DIA TERSUNGKUR. SAYA SEBAGAI BEKAS GURU TETAP MENYOKONG CIKGU NON PASAI DEPA TELAH MENGHINA GURU. HEBAT SANGATKAH DEPA BARUA POLITIK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog