Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 12 Mac 2013

Hot !!! PAS Kedah Angkat Bendera Hitam Putih Di Saat PRU 13 Semakin Hampir




Banyak tempat juga la di Kedah Pisau Kedah terserempak dengan bendera PAS berwarna hitam putih dan bukannya warna hijau putih seperti mana yang selalu dapat kita lihat bendera PAS yang di pacak. Pisau Kedah ingatkan PAS Kedah saja-saja untuk pacak bendera PAS yang bewarna hitam putih seperti di dalam gambar di atas. 




Setelah Pisau Kedah baca dari blog Kedah Ke KL berkenaan tujuan bendera PAS di pacak berwarna hitam putih baru Pisau Kedah faham tujuan sebenar bendera PAS berwarna hitam putih di pacak.

Bendera berkenaan di pacak dengan warna hitam putih adalah bertujuan mahu menunjukkan tanda sedang berkabung bagi memprotes tindakkan Azizan Razak yang enggan meletakkan jawatan sebagai Persuruhjaya PAS Kedah setelah didesak berbuat demikian.

Nampak gayanya banyak juga tempat la yang sedang berkabung. 

Dari maklumat Pisau Kedah terima. Bukan saja bendera PAS warna hitam putih di pacak untuk menunjukkan tanda protes malahan beberapa bilik gerakan PRU 13 telah di tutup.

Nampak gayanya PAS Kedah sudah tewas sebelum berjuang. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog