Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 12 Mac 2013

Hot !!! Wan Azizah Cemburu Dengan Jambu Baru Anwar Ibrahim



Tak sangka juga Hadi Awang menjadi tempat JAMBU baru Anwar Ibrahim meluahkan perasaannya yang tersiksa akibat sikap cemburu buta isteri Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan anaknya Nurul Izzah .

Jangan la kata Pisau Kedah yang cuba ada-adakan cerita ini pulak. Sebenarnya Jambu baru Anwar Ibrahim yang bekerja sebagai Setiausaha Politik kepada YB Zuraida Mak Lampir ( Ketua Wanita PKR ) dan Pegawai Diplomasi Sulit ( Antarabangsa ) Anwar Ibrahim, Mohd Fareez Kamal Intidzam yang akui telah menghantar surat yang Pisau Kedah paparkan di bawah ini kepad Hadi Awang pada 04 MAC 2013 yang lalu.

Pada 09 MAC 2013 yang lalu. Mohd Fareez telah membuat laporan polis di IPD Dang Wangi setelah mendakwa diri dan keluarganya kini di ancam bahaya dengan terdedahnya surat berkenaan.





YB Tuan Guru Dato'Seri Hj Abdul Hadi Awang.
Presiden Parti Islam Se Malaysia (PAS),
Pejabat Agung PAS Pusat,
No318- A Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur.                                                                                 4. MAC. 2013


        Saya Mohd Fareez Kamal Intidzam 890625-10-5273 mengakui bahawa saya adalah seorang ahli Parti Keadilan Rakyat ( KEADILAN ) dan merangkap selaku Setiausaha Politik kepada YB Zuraida Kamaruddin ( Ahli Parlimen Ampang / Ketua Wanita KEADILAN ) sejak tahun 2008. Saya juga mengakui bahawa mempunyai hubungan yang amat rapat dengan Dato' Seri Anwar Ibrahim ( Ketua umum KEADILAN ) di mana sejak tahun 2008 saya telah bertugas sebagai Pegawai Diplomasi Sulit ( Antarabangsa ). Hubungan rapat antara saya dan Anwar Ibrahim amat dicemburi oleh isteri beliau, Datin Seri Wan Azizah dan anaknya Nurul Izzah Anwar.
         Maka, saya dengan ini meminta jasa baik Tuan Guru untuk menyelamatkan pilihanraya  ini dari sikap negatif Wan Azizah dan Nurul Izzah yang mahu menghancurkan sesiapa saja yang dilihat rapat dengan Anwar Ibrahim. Saya hanya berpendapat hanya Tuan Guru sahaja, selaku presiden PAS yang mampu mendesak Wan Azizah untuk undur diri dan jawatan Presiden KEADILAN sebelum menjelang PRU 13. Lagi pun Wan Azizah tidak boleh bertanding kaw Parlimen, maka apa gunanya jadi Presiden Keadilan jikalau tidak boleh bertanding kaw Parlimen. Ini sesuatu yang amat memalukan Pakatan Rakyat

Tuan Guru,
      Ramai ahli-ahli Keadilan yakin dengan kewibawaan YB Azmin Ali yang diakui memang layak dan mampu memimpin Keadilan ke arah kecemerlangan Pakatan Rakyat pada PRU13. YB Azmin Ali seorang pemimpin yang lengkap ( complete ) dan tidak seperti Wan Azizah yang saya yakin semua pihak Pakatan akui, hanya ........ tanpa kewibawaan, kepimpinan dan sedia berpura-pura buat tidak tahu dalam pelbagai perkara dan isu.

Sekian .
Fareez Kamal Intidzam  
S/K 1- Tuan Guru Nik Aziz
       2- YB Karpal Singh


Menurut Mohd Fareez, dia percaya ancaman terhadap diri dan keluarganya akan di buat oleh penyokong-penyokong PKR yang berpihak kepada Presiden Parti PKR atau dari individu yang di hantar Presiden Parti PKR.

Cuba anda bayangkan Isteri dan Anak mana tak cemburu kalau Suami/Bapa yang mereka tahu bernafsu terhadap lubang kunyit mengambil seorang anak muda lelaki untuk di jadikan Pegawai Diplomasi Sulit ( Antarabangsa ). ??

Sekiranya kita merujuk dari surat yang di hantar kepada Hadi Awang, Mohd Fareez mengakui menjadi Pegawai Diplomasi Sulit ( Antarabangsa ) Anwar Ibrahim sejak tahun 2008. Ini bererti ketika itu Mohd Fareez baru berumur 19 Tahun...  

Apa kejadahnya Anwar ambil anak muda berumur 19 tahun yang tak tahu apa-apa pasal diplomasi antarabangsa untuk di jadikan Pegawai Diplomasi Sulit.

Tapi apa-apa pun Pisau Kedah setuju dengan kenyataan Mohd Fareez dalam surat tersebut yang mengatakan Wan Azizah tidak layak di gelar Presiden Parti kerana tidak tahu apa-apa.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog