Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 14 Mac 2013

Gempar !!! Sandiwara Yang Akan Di Mainkan Anwar Ibrahim Dalam PRU 13 Di Dedahkan



Pakatan Haram kini dalam keadaan tertekan apabila YB Zulkifli Noordin mendedahkan Sandiwara yang akan di mainkan Anwar Ibrahim bersama pengikut-pengikutnya menjelang PRU 13.

Antara sandiwara yang akan di mainkan :-

1) Anwar Ibrahim akan membawa suasana ketegangan untuk meraih simpati dari rakyat dan dalam yang sama akan menuduh Kerajaan Pentadbiran UMNO zalim.

2) Akan menggunakan Pegawai Badan Kehakiman dan Perundangan bagi mengatakan kes liwat Anwar terhadap Azizan dan Saiful Bukhari merupakan kes yang telah di reka.

3) Pakatan Haram merancang untuk Anwar bersumpah yang tak boleh di guna pakai.

4) Anwar akan mengeluarkan JAM OMEGA di saat akhir kempen yang baru di beli sepertimana JAM OMEGA yang kini berada di tangan pihak Polis setelah diserahkan Datuk Eskey bagi meraih kembali kepercayaan rakyat.

5) Pakatan Haram akan aturkan untuk memujuk wakil-wakil rakyat PKR yang keluar parti sebelum ini dengan memberi imbuhan.

6) Pakatan Haram akan keluarkan satu Video lakonan Azmin Ali bersama ibunya yang kini berada dalam hospital.

7) Pakatan Haram sedang memujuk mereka yang terlibat dalam kes Al-Tantuya dengan bayaran supaya membawa keluar kenyataan bahawa YAB DS Najib Razak terlibat dalam pembunuhan Al-Tantuya.

8) Akan menggunakan seorang bekas Pegawai Kanan DS Rosmah Mansor untuk memburukkan DS Rosmah Mansor.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog