Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 11 September 2013

Awas @MukhrizMahathir !!! Hantu Raya Ternakkan PAS Dalam KUIN Mula Membuat Onar #KedahAmanMakmur


Dalam pendedahan yang di lakukan ketua TMK, Mctheory dalam blognya Kedah Ke KL (Klik Sini),dia mengatkan terdapat makhluk "Hantu Raya" didalam Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang ditugaskan untuk menganggu staff-staff KUIN.

Ya.. Sememangnya betul apa di ceritakan Mctheory didalam blognya..Ada 2,3 ekoq "Hantu Raya" merangkap BARUA  PAS telah di ternaj didalam jawatan-jawatan penting dalam KUIN sebelum perubahan tampok pentadbiran selepas PRU13 yang lalu.

Setelah perubahan tampok pentadbiran Kerajaan Negeri selepas PRU13. Segala masalah yang di tanggung kakitangan KUIN telah dapat diselesaikan Kerajaan Negeri pentadbiran YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir. Gaji setiap kakitangan KUIN kini telah berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.

Namun kejayaan YAB Dato'Paduka Mukhriz menyelesaikan permasalahan yang ditanggung kakitangan KUIN tidak disenangi puak PAS Kedah.. Kini puak PAS Kedah telah mengarahkan Hantu Raya yang di ternak mereka membuat onar dan duri.

Dari maklumat yang diterima... Hantu Raya ternakkan PAS yang kini mempunyai jawatan dalam pentadbiran KUIN telah melakukan perkara yang boleh menimbulkan kemarahan Staff KUIN. 

Staff-staff KUIN telah ditukarkan ke sana-sini mengikut suka hati Hantu Raya tersebut seolah-olah KUIN itu mak bapa depa yang punya.. Apabila di tanya kenapa berbuat demikian, Hantu-Hantu Raya tersebut telah menggunakan alasan ianya "Arahan Kerajaan Negeri".

Benarkah ianya arahan Kerajaan Negeri ?

Sebenarnya Kerajaan Negeri tidak tahu menahu akan hal tersebut dan tidak arahan supaya kakitangan KUIN di tukarkan ke sana-sini mengikut kehendak Kerajaan Negeri.

Ternyata tindakkan Hantu Raya tersebut adalah untuk memburuk-burukkan nama Kerajaan Negeri pentadbiran YAB Dato'Paduka Mukhriz Mahathir.. Apabila mereka menggunakan nama Kerajaan Negeri untuk menimbulkan kemarahan staff KUIN, mereka berharap staff KUIN akan meluahkan kemarahan kepada Kerajaan Negeri dan bangkit menentang Kerajaan Negeri.

Plan Game yang di lakukan puak PAS dengan menggunakan Hantu Raya dalam KUIN yang diternak cukup licik..Apabila staff-staff KUIN memberontak, maka puak PAS Kedah akan menggunakan permasalahan tersebut sebagai satu isu politik untuk memburuk-burukkan pentadbiran BN.

Pisau Kedah berharap Kerajaan Negeri dapat mengenal pasti Hantu-Hantu Raya yang diternak puak PAS dalam KUIN untuk diambil tindakkan yang sewajarnya sebelum perkara yang lebih teruk di lakukan Hantu-Hantu Raya tetsebut.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog