Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 10 September 2013

Hot !!! Penyokong Fahaman Nafsu Songsang @AnwarIbrahim Minta Restu Dan Doa Untuk Bahagia



Nak termuntah aku baca facebook milik badigol Melayu yang bernafsu ala-ala Anuwar ni, cuma yang membezakan Anuwar dengan badigol dalam gambar di atas ni adalah keinginan sex.

Bagi badigol dalam gambar di atas tu keinginan sexnya adalah terhadap kaum lelaki sahaja atau lebih tepatnya di panggil kaum GAY... Tapi keinginan sex Anuwar pula tidak ada batasnya walau pun orang yang dia bernafsu adalah bini orang atau pun laki orang, janji baginya adalah rasa geli-geli dan mampu memuaskan nafsu sexnya walaupun terpaksa ikut jalan belakang.

Namun walau bagaimana pun kedua-dua badigol dalam gambar di atas dan Anuwar merupakan manusia yang akan terus di laknat Allah S.W.T kerana mengikut bisikan syaitan. Sesungguhnya syaitan akan terus menyesatkan keturunan Nabi Adam dan Hawa yang tidak teguh iman seperti badigol dalam gambar diatas dan Anuwar agar dapat menemaninya didalam neraka.

Inilah posting facebook yang di lakukan salah seorang pasangan GAY Al Juburi yang meloyakan tekak aku.


Dah la buat perkara yang bertentangan dengan Islam, lepas tu siap minta orang doakan kebahagian selama-lamanya pulak selepas berkahwin di Holand.



2 ulasan:

Jane Duncan berkata...

Lelaki Melayu! sudahlah yang pandai dan boleh diharap sedikit bilangannya! kalau ada pun , yang rasa diri mereka bagus sedikit, lebih berminat kahwin dengan bangsa lain! tinggalah yang baki sedikit bagus, tetapi kebanyakannya JENTAYU (Jantan Ayu), songsang, baik adab depan mata tapi sah songsang! suka belakang dari depan, lantaran bingung asal kejadian dan selamanya hidup dalam penafian! Habis yang tinggal lagi, jadi doktor sendiri! siang malam dia cocok dirinya untuk kesedapan khayal, sedangkan ibu bapa bukan pun kaya raya!, Kalau tak di Serenti, dia pilih jadi Gelandangan! Yang lain pilih pula jadi Mat Rempit!. Lepas tu species Jantan Melayu berbaki yang baru nak naik dan ada potensi masa depan ,mampus banyak di tengah jalan, Kemalangan ! Apa lagi yang tiggal? Kesian Minah-Minah Melayu yang beria-ia pakai tudung, berlilit-lilit, berseluar ketat, berlengan pendek, barbaju jarang dan senteng, akhirnya kesepian diri ditemukan dengan Mat Gagak!, Mat Bangla!, Mat Arab!, Mat Rusia! Inikah yang akan jadi pada masa depan Melayu? Ibu bapa cari duit siang malam. tak punya masa tegur perangai anak-anak> Akhirnya bila cuba nak betulkan perangai mereka sudah terlamabat! MMUHASABAH lah orang Melayu Jangan DBS. DAH BODOH, SOMBONG pula!

Fauzi Hamid berkata...

Itulah hakikatnya Melayu yang kini kian melayu. Apa yang di perkatakan Jane Ducan adalah benar walaupun pahit hendak diterima..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog