Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 14 September 2013

Hot !!! Ulama PAS Jadikan Muktamar Yang Ke 59 Sebagai Medan Jatuhkan Anwarinas



Seperti mana yang Pisau Kedah perkatakan sebelum ini (Klik Sini) bahawa PAS kini berada didalam tertekan dan takut pada bayang-bayang untuk berhadapan Muktamar ke 59 PAS setelah PAS menetapkan garis panduan yang menghalang kebebasan media baru untuk berkempen.

Tujuan ketetapan garis panduan baru itu diwujudkan adalah untuk menghalang satu gerakkan besar-besaran didalam PAS menggunakan media baru untuk menjatuhkan pemimpin-pemimpin PAS yang menyembah Anwar Ibrahim.

Sebagai buktinya ada kewujudan gerakkan menjatuhkan pemimpin-pemimpin yang menyembah Anwar Ibrahim adalah kenyataan terbaru Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib.

Dalam kenyataan terbaru Datuk Harun Taib.. Beliau menyarankan agar PAS mengkaji semula hubungan politik dengan PKR dan keluar dari Pakatan Haram. Malahan dalam kenyataan tersebut juga, Datuk Harun Taib telah menyalahkan pengaruh Anwar Ibrahim didalam PAS menjadi punca kepada kelemahan PAS pada PRU13 yang lalu.
"Amat wajar sekali tahaluf siasi bersama PKR ini dikaji setelah berlaku perkara-perkara yang boleh melemahkan PAS dan merosakkan hubungan di dalam tahaluf siasi,"- Datuk Harun Taib
Untuk menjayakan agenda gerakkan memulihkan kembali PAS dari pengaruh Anwar Ibrahim.. Maka pemimpin-pemimpin PAS yang menyembah Anwar Ibrahim patut di jatuhkan dalam kempen pemilihan Muktamar PAS yang ke 59.

Selagi pemimpin-pemimpin PAS yang menyembah Anwar Ibrahim tidak dijatuhkan.. Selagi itulah PKR atau Anwar Ibrahim akan melemahkan PAS didalam menjadi parti kedua terbesar memperjuangkan Agama Islam dan Bangsa Melayu.

PAS yang kini kebanyakkan dikuasai oleh golongan pemimpin-pemimpin yang menyembah Anwar Ibrahim pastinya merasa tergugat dengan gerakkan kempen yang mahu menjatuhkan mereka melalui media baru.. Sebab itulah mereka bersepakat membuat ketetapan garis panduan baru bagi menyekat kebebasan kempen melalui media baru.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Umno, Utusan dan para logger patut bersedia kerana pada akhir kalam, ayat berdamai bagi puak2 ni ialah.... salah umno, utusan putarbelit kenyataan, kerja blogger pro umno.
itulah penyudah bagi apa saja perbalahan dlm PR.

Unknown berkata...

Umno/pas..apa yang kita kata mercerminkan diri kita sendiri untuk dinilai.

yanmaneee berkata...

nike epic react flyknit
adidas yeezy
balenciaga sneakers
supreme outlet
nike air max
moncler
cheap jordans
supreme clothing
yeezy 500 blush
converse shoes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog