Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 10 September 2013

Hot !!! Isu #KalimahALLAH "Muslimah PAS Patut Rasa Hina"


Dalam hati Pisau Kedah tertanya-tanya apakah benar PAS merupakan sebuah parti berteraskan perjuangan Islam sekiranya di nilai melalui gambar dan video di bawah ini.


Gambar di atas merupakan para kaum Hawa yang berhimpun menunjukkan tanda sokongan terhadap Kerajaan Malaysia dan Majlis Agama Islam di dalam mempertahankan Kalimah Allah di Mahkamah Rayuan Putrajaya siang tadi. Pengisian penuh dengan membaca Surah Yassin dan berdoa ketika menanti keputusan Hakim Mahkamah Rayuan Putrajaya.

Yang pastinya kaum Hawa didalam gambar diatas bukannya dari kalangan penyokong PAS kerana tidak mungkin Muslimah PAS akan menunjukkan tanda sokongan mereka kepada Kerajaan Malaysia pimpinan BN walaupun ianya membabitkan maruah Agama Islam.

Manakala video dibawah ini merupakan video Muslimah PAS ketika di himpunan mempertahankan Anuwar dalam perbicaraan meliwat Saiful Bukhari.

Mereka tetap mempertahankan Anuwar walaupun keputusan mengatakan liwat SEMEMANGNYA BERLAKU diantara Saiful Bukhari dan Anuwar. Namun Anuwar terlepas disebabkan faktor kelemahan bahan bukti.


Apakah dengan apa yang di tunjuk Ketua Muslimah PAS Malaysia dalam video diatas menunjukkan adab seorang Muslimah yang di tuntut dalam Islam ?. Peliwat di perjuangkan dengan tanpa segan silu, kalimah Allah di gadaikan disebabkan kepentingan politik.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malu weiiiii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog