Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 14 September 2013

Hot !!! RTM Buat Lawak Bodoh Dengan Mengatakan Khalid Gagap Ketua @PDRMsia


Apa hal dengan RTM ni.???  Kali ini dah kali ke 2 membuat kesilapan yang tidak sepatutnya dilakukan bagi satu jabatan yang di pertanggungjawabkan melakukan penerangan..

Sebelum ini sama ada sengaja atau tidak. Pihak RTM telah melakukan kesilapan yang besar apabila menyiarkan logo yang boleh memburukkan imej pihak PDRM apabila nama Polis DI RAJA Malaysia di tukarkan kepada Polis RAJA DI Malaysia.

Setelah di kecam oleh pelbagai pihak. RTM telah membuat pemohonan maaf secara terbuka kepada pihak PDRM.. Namun dalam membuat pemohonan maaf pun.. pihak RTM boleh membuat kesilapan lagi apabila melalui facebook rasmi RTM mengatakan pihak PDRM melalui ketuanya Tan Sri Khalid Ibrahim menerima pemohonan maaf dari pihak RTM..



Ehhh... Bukankah Tan Sri Khalid Ibrahim yang di maksudkan RTM tu merupakan Menteri Besar Selangor ka yang cukup dikenali dengan panggilan manja Khalid Gagap.. Sejak bila Si Khalid Gagap jadi Ketua Polis Negara ni mengantikan Tan Sri Khalid Abu Bakar ?.

Rasanya kalau Khalid Gagap jadi Ketua Polis Negara.. Puak-puak gengstar Malaysia buat pesta 7 hari, 7 malam berturut-turut dalam balai polis... haa..haaa..


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

RTM is full of absent-minded staff. Need to revamp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog