Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 27 September 2013

Hot !!! RTM Mabuk Ketum Ka Tak Kenal Menteri Multimedia @shaberyc ?


Apa la yang ke bengong sangat RTM ni.. Selalu buat kesilapan yang tidak sepatutnya di lakukan.. Agak-agaknya masa dok buat kerja pakat-pakat dok mabuk ketum kot ?

Sebelum ni RTM membuat kesilapan yang mengaibkan pihak PDRM dengan meletakkan logo PDRM yang tertera Polis Raja Di Malaysia dan bukannya Polis Di Raja Malaysia.. Setelah di hentam oleh pelbagai pihak, RTM telah membuat pemohonan maaf secara terbuka..

Agak malangnya apabila pemohonan maaf yang di siarkan di dalam akaun facebook dan akaun twitter rasmi RTM.. Pihak RTM sekali lagi mengulangi kesilapan yang tidak sepatutnya dilakukan apabila menamakan Tan Sri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor sebagai Ketua Polis Negara.



Kali ini kesilapan yang agak serius apabila letak muka menteri multimedia , nama pulak letak nama menteri lain.. Menteri Multimedia sendiri pun tak cam muka ka ? 

Ada ka patut muka Datuk Seri Sabery Cheek di letaknya nama Datuk Seri Ismail Sabri.

Mai sini Pisau Kedah nak perkenalkan Menteri kat RTM yang bengong sangat nak kenal rupa dan nama Menteri..


Menteri yang tersenyum ni sepertimana yang duduk dalam gambar di atas.. Nama dia Datuk Shabery Cheek.. Dia ni Menteri Multimedia atau dulunya Menteri Penerangan.


Menteri dalam gambar di atas ni nama dia Datuk Seri Ismail Sabri yang merupakan Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

RTM pun kena buat Ops cantaslah. Sungguh memalukan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog