Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 24 September 2013

Hot !!! PAS Kedah Hantar Wakil Ke Bangkok Demi Menghargai Jasa Chin Peng Membunuh Beribu-Ribu Bangsa Melayu


Apa kejadahnya apabila PAS Kedah yang diwakili Fadzil Baharom (calon PAS Dun Sungai Tiang PRU13) sanggup menuju ke Bangkok dengan menaiki kereta api selama 18 jam dengan hanya semata-mata memberi penghormatan ke atas bangkai Chin Peng.

Fadzil Baharom terlupakah siapa yang bertanggungjawab membunuh beribu-ribu bangsa Melayu ketika zaman komunis bermaharaja lela mahukan Tanah Melayu ?.

Pisau Kedah difahamkan bahawa Fadzil Baharom telah memberi penghormatan di atas jasa Cing Peng membunuh bangsa Melayu di Tokong That Thong, Bangkok pada pukul 7 petang kelmarin.

Bayangkan la dalam perjalanan 18 jam pun sangup di tempuhi demi mengagung-agungkan ketua komunis yang berjaya membunuh ramai bangsa Melayu semasa zaman darurat, tapi bila hendak mempertahankan Kalimah Allah dari di tuntut penggunaan oleh pihak Kristian di Putrajaya, puak-puak PAS buat-buat bodoh saja.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang bodoh benar melayu seorang ini. Tidak kah dia tahu yang ramai anggota tentera dan polis yang terkorban semasa era komunis dulu didalangi oleh Chin Peng. Ini lah akibatnya jika nak kuasa, bangsa pun sanggup digadai.

Tanpa Nama berkata...

haram jadah punya pas.
tobat aku tak undi dah yang nama pas ni.
sesal dulu aku undi pas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog