Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 6 Oktober 2013

Biaq Betul !!! Penduduk Sungai Limau Menerima UMNO Di Sebabkan @MukhrizMahathir #PrkSgLimau #KedahAmanMakmur

YAB Dato' Paduka Mukhriz Mahathir bersama
penduduk Sungai Limau baru-baru ini.

Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir menyifatkan pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Sungai Limau di Kedah pada 4 Nov ini merupakan cabaran besar kepadanya selaku menteri besar yang baharu.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah itu berkata, jentera pilihan raya BN pasti akan berdepan tentangan sengit memandangkan Dun Sungai Limau merupakan kubu kuat Pas.

Beliau berkata BN yang kini mentadbir Kedah ingin membawa pembangunan pesat ke Kedah dan semua itu mudah dilaksanakan sekiranya semua kawasan termasuk DUNSungai Limau berada di bawah BN.

"Gandingan antara dua ini (kerajaan pusat dan negeri) diharapkan membawapembangunan dan kemajuan bagi negeri Kedah," katanya ketika ditemui pemberitaselepas sesi memperkenalkan calon bagi pemilihan peringkat tertinggi Umno diStadium Indera Mulia di sini hari ini.

Ketika ditanya mengenai ciri yang perlu ada pada calon BN untuk merampas kerusi itu, Mukhriz berkata antara faktor penting dalam pilihan raya sama ada kecil atau umum ialah apa yang calon dan BN telah lakukan selama ini.

Klik Sini untuk membaca selanjutnya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog