Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 24 Oktober 2013

Melucukan !!! Calon PAS PRK Sg Limau Dakwa Guna Nama Dan Imej Arwah Azizan Razak Untuk "Keharmonian" #BeraniHijrah #PrkSgLimau #KedahAmanMakmur


Agak melucukan apabila calon PAS, Mohd Azam Samat menjawab persoalan ramai pihak yang melihat beliau menggunakan imej serta nama Allahyarham Tan Sri Azizan bagi meraih Undi Simpati dari penduduk DUN Sungai Limau.

Dalam laporan akhbar hari ini, Azam Samat mendakwa dia guna imej serta nama Allahyarham Tan Sri Azizan Razak hanyalah untuk "KEHARMONIAN" dan bukannya meraih Undi Simpati.

YAN - Calon Pas bagi PRK Dun Sungai Limau, Mohd Azam Abd Samat menafikan dakwaan beliau berkempen menggunakan imej bekas pemimpin berwibawa parti itu Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak bagi memenangi pilihan raya kecil berkenaan.

Sebaliknya, kata Mohd Azam, beliau hanya memperjuangkan politik 'keharmonian' yang diamalkan Azizan serta beberapa pemimpin parti itu di kawasan tersebut sebelum ini.

Agak-agak la kalau nak putar belit pun. Sekiranya benar-benar Azam Samat nak wujudkan keharmonian sekali pun mengapa digunakan imej serta nama orang yang sudah tiada untuk berhadapan dengan pilihanraya bagi menentukan kemenangan atau kekalahannya.

Sekarang ini Mahfuz Omar yang menjadi Pesuruhjaya PAS negeri Kedah dan sepatutnya nama serta imej Mahfuz Omar yang perlu dibawa Azam Samat kerana Mahfuz Omar merupakan pemimpin utama parti PAS Kedah.


2 ulasan:

anti-syiahGaban berkata...

Pakailah imej Pok Nik ke, Mahfuz Bean ke, Mat Sabu 121 ke, Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati ke.....itu barulah harmoni kan,kan,kan....kharrk ptuihhh...bodoh punya jawapan. Kalau dah keldaian DAPpigs dan P'Gay'R, kaldai jugaklah....

Tanpa Nama berkata...

UMNONGOK lagi teruk.yg mamak kutty dok canang sana sini pa hal.UMNONGOK lani diteraju olih mamak2 keling ke.tambah2 UMNONGOK penang.semua muka2 mamak.melayu dh tarak ke.aziz rohim,aziz kadiaq,not mat yakop,naina american dan byk lagi.semua mamak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog