Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 22 Mac 2014

Hot !!! @n_izzah Putar Belit Fakta Tentang Reformasi Hanya Untuk Anwar


Ehh.. ehh.. Betul ka Reformasi 2.0 yang dilakukan PKR kononnya keadilan untuk semua seperti yang diperkatakan si anak peliwat ?

Setahu Pisau Kedah.. Reformasi yang dilakukan Pakatan Haram sejak dari reformasi pertama adalah untuk memperjuangkan seorang individu peliwat sahaja dan bukannya memperjuangkan semua orang.. 

Bila pulak reformasi dibuat Pakatan Haram bertujuan keadilan untuk semua ??

Nak putar belit pun agak-agak la sebab semua orang sudah tahu bahawa reformasi dilakukan Pakatan Haram adalah hanya semata-mata hendak memperjuangkan peliwat.

Apabila keputusan Mahkamah tidak memihak kepada si peliwat.. Habis sanak saudara peliwat menghasut rakyat supaya membenci kerajaan kononnya kerajaan Malysia telah memain peranan dalam keputusan mahkamah. Kerajaan di tuduh zalim.

Dalam Pakatan Haram menuduh Kerajaan Malaysia dan Hakim Mahkmah zalim kerana Anwar disabitkan kesalahan meliwat Saiful.. Di mana pulak keadilan buat Saiful yang telah di liwat Anwar ?.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog