Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 21 Mac 2014

Kantoi !!! Anwar Ibrahim Buat Geng PR Malu Dengan Jawapan Tentang Kapten MH370 #PRKKajang #KajangMove


Sebelum ini ketika menyampaikan ceramah di Kajang dengan sombong dan bongkaknya Anwar Ibrahim mengkritik DS Najib Razak kononnya DS Najib Razak tidak layak bercakap dengan media antarabangsa berkenaan misteri kehilangan pesawat MH370 berbanding dirinya. Selain itu Anwar juga mengatakan yang DS Najib Razak tidak sanggup berhadapan dengan media antarabangsa dalam isu pesawat MH370.

Pehhh.. hebat sungguh sikap sombong dan bongkak Anwar Ibrahim ni bila bercakap. Dalam dunia ni dialah yang paling terbaik kononnya. Kalau dengar Anwar bercakap, gunung pun boleh runtuh.

Orang kata kalau dah bodoh dan sombong ni akhirnya Allah S.W.T akan tunjuk juga sikap buruk tersebut kepada orang ramai.

Kelmarin ketika ditemubual agensi media antarabangsa CNN secara siaran langsung di Kuala Lumpur berkenaan pesawat MH370, Anwar Ibrahim telah membuat satu kenyataan yang cukup memalukan bila di tanya tentang kapten pesawat MH370.

Ketika menjawab soalan berkenaan hubungan kekeluargaan beliau dengan juruterbang pesawat MH370 Kapten Zaharie Ahmad Shah.Anwar berkata mengenali Zaharie sebagai seorang daripada ahli parti ‘pemerintah’ atau disebut Anwar dalam bahasa Inggeris sebagai ‘ruling party’.

Kalau tak percaya.. tengok video di bawah ini pada minit ke 2.58, Anwar bercakap tentang kapten pesawat MH370 Zaharie dalam keadaan tergagap.




Jawapan yang diberikan Anwar Ibrahim ketika ditanya wartawan CNN adalah SALAH kerana kerajaan Persekutuan DITADBIR OLEH KERAJAAN BARISAN NASIONAL bukannya parti PKR yang dipimpinan Anwar sebagai pembangkang di Malaysia..

Anwar adalah Ketua Pembangkang di dalam Dewan Rakyat di Parlimen.

Kalau macam ini punya gaya Anwar menjawab soalan dari CNN, Jauh benar langit dan bumi antara dia dengan DS Najib Razak. Memang tak ada kreadibiliti langsung jawapan Anwar.sentiasa belit dan membelit..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog