Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 19 Mac 2014

Panas !!! Selapas Wan Azizah, Nurul Izzah Pulak Kena Sound Dengan Peniaga #PRKKajang #KajangMove


Sebelum ini Wan Azizah kena sound dengan peniaga yang berasal dari Pulau Pinang yang berniaga di Kajang (Klik Sini). Peniaga terbabit yang dahulunya berniaga di Perda (Kawasan Permatang Pauh) terpaksa mencari makan di Kajang setelah Kerajaan PR (DAP) telah memusnahkan perniagaan mereka di Pulau Pinang.

Kali ini Anak sulong Wan Azizah, si Nurul Izzah pulak kena sound dengan seorang Makcik yang berniaga di Taman Mesra, Kajang. Nurul Izzah kena sound dengan makcik terbabit disebabkan makcik terbabit tidak berpuas hati dengan kekejaman Kerajaan Negeri Selangor pentadbiran PR yang telah mengarahkan gerai yang menjadi sumber rezekinya sejak 11 tahun lalu di robohkan.


Memang patut pun Nurul Izzah kena sound disebabkan kezaliman Kerajaan Negeri pentadbiran PR. Kira bernasib baik la si Nurul Izzah sebab cuma setakat kena  sound saja.. Kalau Pisau Kedah jadi makcik tu, dah lama muka pemimpin PR yang hendak meraih undi kena ludah dengan Pisau Kedah.. Dok tuduh Kerajaan BN ni zalim.. Hakikatnya Kerajaan Negeri pentadbiran PR lebih zalim lagi.

Nak tahu apa yang dikatakan makcik terbabit kepada Nurul Izzah.. ??

Kata makcik berkenaan, sejak PR memerintah Selangor, gerai Melayu banyak yang kena roboh. Bila nak undi baru datang melawat. ''Apa punya haramjadah" kata makcik itu dengan garang. Sudahlah nak robohkan gerai orang tanpa bagi alasan atau berikan tempat pengganti, ada hati lagi nak sibuk minta undi simpati.




Sumber Gambar dan Cerita :- Cucu Tok Selampit

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog