Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 15 Mac 2014

Gila !!! Wan Azizah Guna Tikar Raja Bomoh Untuk Menjatuhkan Imej BN di #PRKKajang @KajangMove


Bangang ...!!! Hanya itu yang boleh katakan kepada Wan Azizah apabila menggunakan isu pesawat MH370 yang hilang tempohari sebagai modal politik untuk menjatuhkan BN dalam PRK Kajang.

Dalam kenyataan Wan Azizah ketika bercerama di Sungai Jelok, Kajang, beliau mengatakan "Bagaimana Barisan Nasional (BN) menangani krisis pesawat hilang . China, kerana majoriti penumpang rakyat mereka, menggunakan satelit, Singapura menggunakan kapal selam. Malaysia pakai bomoh 'DoReMi' naik tikar".

Kenyataan ini juga turut dimuat oleh sebuah portal yang pro kepada PR, The Malaysian Insider. Namun artikel tersebut telah di padamkan dan berkemungkinan ianya arahan dari pihak PKR yang melihat isu ini boleh menjatuhkan imej PKR dan Wan Azizah didalam PRK Kajang.


Mungkin Wan Azizah terlalu sibuk berkempen dan mempertahankan suaminya yang disabitkan kesalahan meliwat sehinggakan tak tahu atau saja-saja tidak mahu mengambil tahu perkembangan semasa pesawat MH370.

Sebenarnya Malaysia telah menggunakan banyak aset yang di miliki Malaysia didalam operasi Mencari dan Menyelamat MH 370.  





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kebodohan bini kpd peliwat laknatullah..

Tanpa Nama berkata...

wahai pengikut PKR yang buta hati dan fikiran..bomoh ni kan pernah bersama dalam siri ceramah PKR di Kajang, lepas dapat arahan terus ke KLIA..tujuan satu saja, nak menunjukkan kebodohan kerajaan kononnya.. gunakan akal sikit kawan kawan

Tanpa Nama berkata...

Saudara Tanpa Nama 10:42 PTG,
Hati-hati sikit dgn tulisan saudara, kang tak pasal-pasal kena TAMPAR BUAYA bomoh tu kang...cam si KJ...TAK DAPEK DEN NAK NOLONG DOHH!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog