Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 16 Mac 2014

Video Bukti Wan Azizah Gunakan Tikar Terbang Raja Bomoh Untuk Tumbangkan BN #PRKKajang #KajangMove


Kelmarin... Selepas Pisau Kedah post tentang cerita Wan Azizah memperlekehkan usaha Kerajaan Malaysia dalam operasi Mencari dan Menyelamat pesawat MH370 yang sehingga kini masih gagal ditemui, ada sahabat Pisau Kedah sendiri dari PR mempersoalkan Pisau Kedah bahawa apa yang di ceritakan Pisau Kedah hanyalah rekaan semata-mata dan ianya tidak pernah di sebut Wan Azizah.

Bukan setakat mempersoalkan apa yang di ceritakan Pisau Kedah.. Pisau Kedah turut dikatanya "Bodoh" sebab mendedahkan sesuatu perkara yang tak ada kesahihan. "Setakat memetik melalui portal kononnya telah dipadam cerita,, sapa-sapa pun boleh buat..!! ".

Nah...!!! sekarang tengok pulak video ni dengam teliti dan dengar elok-elok apa yang diperkatakan oleh Wan Azizah..





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wan Jijah ni cakap pandai kononnya malu tikar terbang memalukan umat Islam tapi Si Nuar suami dia tonjol pungkuk sana pungkuk sini tak kira jantan betina tu tak memalukan Islam ke?
Air mani Anuar terbang sendiri ke dalam jubur Siful sedalam 4cm? Itu tak malu ke? Agak-agak le Wan Jijah woiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog